برگزاری اولین سوگواره عکس عاشورایی آستارا

حجت الاسلام حبیبی از برگزاری اولین سوگواره عکس عاشورایی آستارا با عنوان« سرشت اشک» خبر داد.

حجت الاسلام«محمدمهدی حبیبی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: کانون فرهنگی سرشت به مناسبت ماه محرم و سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اولین سوگواره عکس عاشورایی آستارا با عنوان« سرشت اشک» را با هدف تبیین بازشناسی فرهنگ عاشورایی و زنده نگه‌ داشتن شور حسینی برگزار می‌ کند.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا با بیان اینکه شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است، افزود: علاقه ‌مندان می ‌توانند عکس‌های گرفته شده توسط موبایل یا دوربین عکاسی خود را از طریق شماره واتساپ ۰۹۰۱۳۸۳۷۴۶۸ یا به آدرس kanoon_seresht@ در اینستاگرام ارسال کنند.

 

وی تصریح کرد: همچنین علاقه ‌مندان می ‌توانند از طریق بارگذاری عکس در صفحات مجازی خود با هشتگ #سرشت-اشک و تگ کردن نشانی اینستاگرام kanoon_seresht@ در این مسابقه شرکت کنند.

 

حجت الاسلام حبیبی به شرایط پذیرش عکس ها اشاره کرد و گفت: هر نفر حداکثر سه قطعه عکس می تواند ارسال کند و ادیت عکس ها نیز نامتعارف نباشد.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا اضافه کرد: علاقمندان هنگام ارسال عکس ها نام و نام خانوادگی و تلفن تماس خود را ارسال کنند.

 

وی با بیان اینکه اولین سوگواره عکس عاشورایی آستارا با عنوان« سرشت اشک» با همکاری اداره تبلیغات اسلامی برگزار می شود، افزود: آخرین مهلت ارسال آثار اربعین حسینی و اختتامیه سوگواره نیز ۲۴ مهر است.

 

حجت الاسلام حبیبی خاطرنشان کرد: جوایز عکس های برتر نفر اول، پنج میلیون ریال، نفر دوم، سه میلیون ریال و نفر سوم ۲ میلیون ریال است.

کد خبر 1085475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha