تشکیل ۱۴۳جلسه  ملاقات مردمی مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در سه ماهه اول سال جاری

حسنلو گفت: به منظور حل مشکلات مددجویان و در راستای تکریم ارباب رجوع و ایجاد رضایتمندی در بین جامعه هدف ۱۴۳مورد ملاقات مردمی چهره به چهره توسط مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در سه ماهه اول سال جاری انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیر نظارت و بازرسی ورسیدگی به شکایت  کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف از دیدار چهره به چهره با مردم، بررسی  مشکلات وموضوعات مرتبط  با خدمات کمیته امداد وتسریع در اقدام در جهت تحقق شعار سال "تولید ،پشتیبانی ها ومانع زدایی ها" است.

 

رضا حسنلو افزود: با توجه به اهمیت اجرای مسئولیت‌های اجتماعی و وظیفه ذاتی این نهاد در رسیدگی به مشکلات خانواده های عزیز  وبرطرف کردن موانع موجود ، جلسات ملاقات مردمی در  روزهای پنجشنبه هر هفته دراداره کل کمیته امداد استان  دایر می باشد.

 

وی افزود: در سه ماهه اول  سال جاری 143مورد ملاقات مردمی مدیر کل کمیته امداد استان انجام گرفته  وبیش از 136مورد از درخواست های مردمی پاسخ مثبت و6مورد نیز غیر واجد شرایط حمایت بوده که راهنمایی های لازم از طریق کارشناسان به مراجعین ارائه شده است.

 

مدیر نظارت وبازرسی ورسیدگی به شکایات مردمی امداد، تصریح کرد: هرگونه خدمات در جهت جلب رضایت ارباب رجوع، قطعاً رضایت و خشنودی خداوند را به دنبال دارد و خدمت‌رسانی به مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران، توفیقی است که در جهت بررسی و رسیدگی به خواسته ها و مسائل آنان باید به نحو احسن صورت پذیرد.

 

حسنلو تاکید کرد: امدادگران این نهاد همیشه و در همه حال خدمت رسانی  و تکریم ارباب رجوع را در اولویت قرار می دهند  ودرشرایط  شیوع ویروس منحوس کرونا ودر جهت پیشگیری از ابتلا مددجویان به این بیماری بیشتر خدمات خود را از طریق شیوه های نوین ،الکترونیکی وبصورت غیر حضوری  ارائه می دهند.

 

وی راه اندازی سامانه تلفن نیکوکاری33116 وتلفن گویای 096887وe.emdad.irسامانه اینترنتی در خواست دهی مددجویان را برای ارائه خدمات غیر حضوری به مددجویان تحت حمایت وخیران ونیکوکاران در جهت مشارکت در طرح های کمیته امداد استان برشمرد وافزود: در شرایط کنونی ودر جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مددجویان عزیز وخیران ونیکوکاران می توانند از طریق  راههای ارتباطی فوق از خدمات این نهاد استفاده نمایند.

کد خبر 1085576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha