یاری رسانی گروه‌ جهادی نهاد رهبری به کادر درمان بیمارستان «نمازی» شیراز

جلسه ‌ای با حضور مسئولان نهاد رهبری در دانشگاه‌ های استان فارس و مسئولان بیمارستان «نمازی» برای تکریم کادر درمان و مدافعان سلامت برگزار شد که از یاری گروه های جهادی نهاد رهبری به کادر درمان نیز قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدصادق مسعودی»، امروز (سه شنبه 26 مرداد) در جلسه ‌ای با حضور مسئولان نهاد رهبری در دانشگاه ‌های استان فارس و مسئولان بیمارستان «نمازی» با هدف تکریم مدافعان سلامت گفت: بیمارستان «نمازی» از بزرگترین مراکز درمانی در جنوب ایران و حتی کشور به شمار می ‌رود.

رئیس بیمارستان «نمازی» ادامه داد: ظرفیت این بیمارستان برای ارائه خدمات دهی باکیفیت، ۷۰۰ نفر است اما در حال حاضر و با شرایط موجود، این بیمارستان در حال ارائه خدمات به یک هزار و 200 بیمار است که ۴۰۰ نفر آنها به کرونا مبتلا هستند.

وی اضافه کرد: ۵۰۰ بیمار اضافه در این مرکز درمانی حضور دارند  اما نیروهای ما با تمام توان و انرژی خود در حال خدمات رسانی هستند.

مسعودی تاکید کرد: پیش از ورود گروه‌های جهادی برای کمک به کادر درمان، همکاران ما فشار بسیار زیادی را متحمل شده و از لحاظ روحی بسیار دچار ضعف شده بودند.

وی ادامه داد: حضور گروه‌های جهادی از جمله گروه جهادی «نصیر» که تحت نظر نهاد رهبری بود، آب پاکی بر پیکره خسته مدافعان سلامت شد و مسیر خدمات رسانی را بسیار راحت ‌تر کرد.

«حجت ‌الاسلام محمد مهدوی» نیز در این دیدار گفت: نهاد رهبری و گروه‌های جهادی تحت نظر ما در گوشه‌ ای از این جبهه در کنار مدافعان سلامت بودند و شاهد آن بودیم که چگونه شب و روز شما مدافعان سلامت با بیماران عجین شده است.

معاون نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: فراخوانی نیز با عنوان «جذب همیاران سلامت» منتشر کردیم که تاکنون استقبال خوبی از سمت متقاضیان استان فارسی و فراتر از آن داشته است.

«طوبی کوشکی» نیز در این نشست گفت: در هر زمان که احساس نیاز شود تیم نهاد رهبری در کمترین زمان ممکن به ندای کادر درمان لبیک گفته و با بهترین برنامه ریزی و عملکردی بسیار خوب به کمک ما می‌ آیند.

مدیر بخش پرستاری بیمارستان «نمازی» افزود: تاکنون شاهد اثرات ظاهری و معنوی خدمات این تیم مخلص، در ذهن، خاطر و اعتقادات همکارانمان بوده ‌ایم و همگی قدردان زحمات شما هستیم.

خاطر نشان می شود در پایان این برنامه مسئولان نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ های مختلف استان فارس به بخش‌های اورژانس یک و 2، جراحی قلب، داخلی یک و opad بیمارستان «نمازی سرکشی» و با اهدای گل و بسته‌ های تبرکی به کادر درمان از زحمات آنان قدردانی کردند.

کد خبر 1085608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha