دانشجویان دانشگاه علوم قرآنی برای شکوفایی در مسیر قرآن رسالت مهمی دارند

سیناپور گفت: باید تلاش کنیم تا در مسیر قرآن به رشد و شکوفایی برسیم و در این میان وظیفه و رسالت دانشجویان دانشگاه علوم قرآنی را بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «احسان سیناپور»، امروز (سه شنبه 26 مرداد) در جلسه تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قرآنی شیراز گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و خون شهدا در کشور امنیت حاکم است و مسیر برای رشد جوانان در عرصه قرآن باز است.

مسئول مجتمع مرکزی بسیج دانشجویی شهرستان شیراز افزود: باید تلاش کنیم تا در مسیر قرآن به رشد و شکوفایی برسیم و در این میان وظیفه و رسالت دانشجویان دانشگاه علوم قرآنی را بسیار مهم است.

وی اضافه کرد: گفتمان‌ سازی، مطالبه گری و مواجهه تخصصی و هوشمندانه با مسائل از اولویت‌های اساسی دستیابی به اهداف است و باید از ظرفیت، توان و استعدادهای جوانان کشور استفاده کرد و بسیج دانشجویی به دنبال تربیت نیروهای تراز انقلاب اسلامی است.

خاطر نشان می شود در این نشست که به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور «زینب روستایی»، رئیس دانشگاه علوم قرآنی شیراز برگزار شد، «محمدامین علیدادی» به عنوان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قرآنی شیراز معرفی و از زحمات «علی سیلانی» مسئول پیشین این تشکل تجلیل شد.

کد خبر 1085613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha