فومن دارای ۱۲۰ آزاده دوران دفاع مقدس است

محمدی با بیان اینکه فومن دارای ۱۲۰ آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس است گفت: بازگشت آزادگان سرافراز نماد خودباوری، استواری و به ثمر نشستن سال‌ها تلاش و ثبات قدم در مسیر نیل به آرمان‌های اسلام و انقلاب بود.

«بهروز محمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به کشور اظها کرد: روز 26 مرداد ماه 1369 میهن اسلامی شاهد حضور آزادگان سرافرازی بود که پس از سال‌ها اسارت در زندان‌های رژیم بعث عراق، قدم به خاک پاک وطن نهادند.

 

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران فومن افزود: صلابت ایثار و رشادت آزادگان عزیز چه در دوران دفاع مقدس و چه در سال‌های اسارت، برگ زرین دیگری در تاریخ ایثارگری است که عظمت ایثارگران این مرز و بوم را به جهانیان و به ویژه قدرت‌های استکبار نشان داد.

 

وی گفت: آزادگان عزیز با تأسی از سیدالشهدا (ع) به عنوان نماد حریت و آزادگی در تاریخ پر شکوه اسلام، بار دیگر آزادگی، شرافت و اصالت در پرتو ارزش‌های اسلام و انقلاب را در جهان دربند استکبار و ستم معنا کردند.

 

محمدی تصریح کرد: بازگشت آزادگان سرافراز نماد خودباوری، استواری و به ثمر نشستن سال‌ها تلاش و ثبات قدم و مداومت در مسیر نیل به آرمان‌های اسلام و انقلاب و حقانیت ما در نبرد با دشمن بود.

 

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران فومن با اشاره به اینکه فومن دارای 120 آزاده دوران دفاع مقدس است خاطرنشان کرد: دیدار در قالب طرح سپاس از آزادگان با حضور مسئولان با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی، ارسال پیامک انبوه به کلیه آزادگان برای تبریک سالروز ورود آزادگان، تماس تلفنی با ازادگان جهت تبریک  توسط رییس بنیاد شهید و سخرانی یکی از آزادگان پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان از جمله برنامه‌های مربوط به این روز است.

کد خبر 1085627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha