توزیع ۷۰ هزار ماسک بین عزاداران حسینی خراسان جنوبی

موسوی از توزیع ۷۰ هزار ماسک به صورت رایگان بین هیئت های مذهبی خراسان جنوبی خبر داد.

«سید مجتبی موسوي» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند اظهار داشت: با توجه به شیوع گسترده موج پنجم کرونا و در پي تأكيدات مقام معظم رهبري مبني بر دقت و رعايت پروتكل هاي بهداشتي در هيئت هاي عزاداري در ایام محرم، ستاد اجرايي فرمان حضرت امام (ره) استان طي پويش احسان الحسين(ع) اقدام به توزيع رایگان ۷۰ هزار ماسك به ارزش ريالي ٥٦ ميليون تومان در دهه اول محرم کرد.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خراسان جنوبی هدف از این اقدام را حفظ سلامت عزاداران اباعبدالحسين(ع) اعلام کرد و گفت: این اقدام با همکاری جمعیت هلال احمر استان، هیئت های مذهبی و گروه های جهادی در دستور کار قرار دارد.

 

وی ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) افزود: در دهه اول محرم 40 هزار پرس غذای گرم با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، گروه های جهادی و هیئت های مذهبی طبخ و بین نیازمندان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی توزیع می شود.

 

به گفته موسوی در ایام عید سعید غدیر خم هم 60 هزار پرس غذای گرم با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، گروه های جهادی و هیئت های مذهبی در استان طبخ و بین نیازمندان توزیع شد.

 

وی اعتبارات هزینه شده برای طبخ یکصد هزار پرس غذای گرم را بالغ بر سه میلیارد تومان اعلام کرد و یادآور شد: این میزان اعتبار توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، گروههای جهادی و هیئت های مذهبی اختصاص و هزینه شده است.

 

وی از دیگر اقدامات به توزیع بسته های معیشتی اشاره کرد و گفت: توزیع بسته های معیشتی، اقلام بهداشتی و طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان تا پایان ماه محرم ادامه دارد.

 

مديرکل ستاد اجرايي فرمان حضرت امام خميني (ره) از توزیع 250 بسته معیشتی در نهبندان خبر داد و افزود: این بسته های معیشتی شامل برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی و... بوده و در دهه اول محرم توزیع می شود.

 

موسوی ارزش هر بسته معیشتی را بالغ بر 400 هزار تومان اعلام کرد و گفت: بسته های معیشتی توسط امام جمعه نهبندان بین افراد نیازمند توزیع می شود.

 

کد خبر 1085632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha