۳۸۸ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در ایلام شناسایی شد/ ۵ مورد فوتی

کریمیان با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۳۸۸ مورد جدید از ابتلا به کرونا ویروس در سطح استان ایلام شناسایی شده است، گفت: وضعیت ابتلا به کرونا در استان نگران کننده است و لازم است اقشار مختلف مردم پروتکل های بهداشتی را به صورت کامل رعایت کنند.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: شمار مبتلایان به کرونا در استان در شبانه روز گذشته به تعداد ۴۹۸۰۷ نفر افزایش یافته است.

 

« محمد کریمیان» با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۳۸۸ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است، گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۵ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش شده و بر این اساس مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه ۸۸۸ نفر در استان است.

 

وی ابراز کرد: فوتی های ناشی از کرونا در استان مربوط به شهرستان های دهلران ۲ فوتی، دره شهر ۲ فوتی و چوار ۱ فوتی  بوده است، افزود: در حال حاضر ۴۲۳ نفر از مبتلایان به کرونا در سطح بیمارستان ها و مراکز درمانی استان بستری هستند.

                                                                                     

کریمیان یادآور شد: در شبانه روز گذشته، ۱۰۵ نفر در ایلام،  ۴۸ نفر در آبدانان، ۴۸ نفر در ایوان، ۷۱ نفر در دهلران،  ۱۹ نفر در دره شهر، ۱۵ نفر چرداول، ۳۸ نفر در مهران، ۱۷ نفر در بدره، ۲ نفر در شهرستان ملکشاهی، ۱۱ نفر در بدره، ۱۰ نفر در هلیلاان و  ۴ نفر در شهرستان چوار به کرونا مبتلا شده اند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام  با بیان اینکه ۱۴۳ بستری جدید در شبانه روز گذشته در استان گزارش شده است، ابراز کرد: در حال حاضر شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر، بدره، مهران، ایلام، چوار، ایوان و چرداول در وضعیت قرمز و شهرستان های سیروان، هلیلان و ملکشاهی در وضعیت زرد  از نظر شیوع کرونا قرار دارند.

 

وی با تاکید بر رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و پرهیز از حضور در هر گونه تجمع، خاطرنشان کرد: وضعیت ابتلا به کرونا در استان نگران کننده است و  لازم است اقشار مختلف مردم خطر کرونا را جدی گرفته و پروتکل های بهداشتی را به صورت کامل رعایت کنند.

 

کد خبر 1085646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha