قبولی ۶۴ درصد شرکت کنندگان آزمون سراسری قرآن و عترت در آران و بیدگل

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از قبولی ۶۴ درصد شرکت کنندگان آزمون سراسری قرآن و عترت در این شهرستان خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت شهرستان آران و بیدگل در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت رتبه چهارم قبولی در سطح استان اصفهان را به دست آوردند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل بیان داشت: موسسات فرهنگی قرآن و عترت ثقلین نور، مجمع قاریان و حافظان هلال(ع)، جامعه بیت الزهرا(س)، امام زمان(عج)، موعود عارفان، روح الامین وحی نوش آباد و منتظران ظهور ابوزید آباد از مؤسسات قرآن و عترت شرکت کننده در« نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت» بودند.

 

ضابطی افزود: در این دوره از آزمون، این شهرستان از لحاظ درصد قبولی با حدود ۶۴ درصد قبولی شرکت کنندگان، رتبه چهارم را در سطح استان کسب کرد.

 

وی اظهار داشت: شهرستان آران و بیدگل از نظر تعداد داوطلبین شرکت کننده در « نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت» بالاترین آمار ثبت نام را در سطح استان اصفهان به خود اختصاص داد.

 

دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: از لحاظ درصد قبولی مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت «ثقلین نور، موعود عارفان، مجمع قاریان و حافظان هلال(ع)» از مؤسسات برتر در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت بودند.

 

ضابطی خاطرنشان کرد: امسال از بین استان های شرکت کننده در « نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت»، استان اصفهان بیشترین آمار شرکت کننده در سطح استان ها و از بین شهرستان های استان اصفهان، شهرستان آران و بیدگل با هزار و ۱۴۱ داوطلب، بیشترین آمار داوطلبین شرکت کننده در این آزمون را بعد از شهر اصفهان به خود اختصاص داد./

کد خبر 1085675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha