مشارکت یک هیئت مذهبی در توسعه بخش icu بیمارستان بهشتی کاشان

مدیر بیمارستان شهید بهشتی کاشان از آغاز عملیات اجرایی و ساخت و ساز پروژه توسعه بخش مراقبت های ویژه مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان با مشارکت هیات محترم حیدری درب فین کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، دکتر مکی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: هیئت حیدری درب فین در اقدامی شایسته ، نذورات خود را برای توسعه بخش icu بیمارستان بهشتی و کمک به نیازمندان اختصاص داد.

 

مدیر بیمارستان شهید بهشتی کاشان افزود: عملیات اجرایی و ساخت و ساز پروژه توسعه بخش مراقبت های ویژه مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان همزمان با آغاز ماه محرم با مشارکت هیات محترم حیدری درب فین کاشان کلید خورد.

 

دکتر مکی افزود: به پیشنهاد هیات محترم حیدری درب فین کاشان مبنی بر اینکه این هیات آمادگی دارد تا با کمک هیات امنا و اعضا و خیّرین هیات نسبت به توسعه بخش ICU3 این مرکز اقدام نمایند.

 

مدیر بیمارستان شهید بهشتی کاشان خاطر نشان کرد: این پروژه در طبقه سوم بیمارستان و در فضایی به متراژ حدود ۴۰۰ متر مربع و در مجاورت بخش مراقبت های ویژه ICU3 بنا می شود که با توسعه فضای فیزیکی و افزایش تخت های این بخش ، می توان این بخش را بعنوان یک مگا ICU برای بیمارانی که نیازمند مراقبت های ویژه  هستند در این مرکز استفاده کرد.

 

مکی در پایان از اقدام خداپسندانه و خیرخواهانه هیئت حیدری درب فین کاشان، به خاطر تقبل هزینه ساخت و توسعه بخش مراقبت های ویژه بیماران این مرکز ، تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 1085682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha