​گلایه از شلوغی مرکز تجمیعی واکسن کرونا  در گرگان

​گرزین با اشاره به شلوغی مرکز تجمیع واکسن کرونا گفت: انتظار ما از مرکز بهداشت این است که مراکز تجمعی واکسیناسیون را افزایش دهند و حق مرکز استان این شرایط نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «ناصر گرزین » عصر امروز (سه شنبه ۲۶ مرداد) در جلسه کمیسیون حقوقی، نظارت، بازرسی و پاسخگویی به شکایت شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: با توجه به اینکه گرگان مرکز استان است انتظار داریم سرعت واکسیناسیون چند برابر شود.

 

عضو شورای اسلامی شهر گرگان ادامه داد: در شهرستان های مختلف کردکوی، بندرگز و علی آباد افراد بیش از 30 سال نیز واکسینه می شوند و این در حالی است که گرگان مرکز استان است و با ازدحام جمعیت  بیشتری رو به رو است.

 

گرزین بابیان اینکه هنوز بخش عمده ای از مردم گرگان واکسینه نشدند، افزود: مراکز تجمعی واکسن بسیار شلوغ است و این مهم خود باعث شیوع ویروس کرونا می شود و درخواست داریم این مراکز بیشتر شود.

 

وی خاطرنشان کرد: انتظار ما از مرکز بهداشت این است که مراکز تجمعی واکسیناسیون را افزایش دهند و حق مرکز استان این شرایط نیست.

 

این مقام مسئول ابراز داشت: میزان مرگ و میر واکسیناسیون در شهر گرگان بسیار بالا است و راهی جز سرعت بخشیدن به روند واکسیناسیون نداریم و درخواست داریم دوز بیشتری از واکسن کرونا به گرگان تعلق بگیرد.

 

 

کد خبر 1085757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha