ضرورت همکاری بیشتر نهادهای ستادی کرونا با شهرداری گرگان

نورا گفت: در این ایام باید همکاری و تامل بین نهادهای ستادی کرونا و شهرداری ها برای تسهیل اقدامات جلوگیری از شیوع کرونا و واکسیناسیون توسعه یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «زهرا نورا» عصر امروز (سه شنبه ۲۶ مرداد) در جلسه کمیسیون حقوقی، نظارت، بازرسی و پاسخگویی به شکایت شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: اقدامات انجام شده در خصوص مدیریت کرونا در حوزه پیشگیری، واکسیناسیون و کنترل در دستور کار کمیسیون حقوقی،نظارت، بازرسی و پاسخگویی به شکایت قرار گرفته است.

 

رئیس کمیسیون نظارت، بازرسی به شکایت شورای اسلامی شهر گرگان ادامه داد: در حوزه میدانی و تعامل با سایر ادارات امیدواریم بتوانیم خدمت رسانی بهتری را با مقابله با این ویروس منحوس داشته باشیم.

 

نورا بابیان اینکه مقام معظم رهبری کرونا را مسائل نخست کشور عنوان کردند، افزود: ساختار ارتباطی و تعاملی در این روزها باید بین نهادهای ستادی کرونا و شهرداری ها برای تسهیل اقدامات جلوگیری از شیوع کرونا توسعه یابد.

 

وی متذکر شد: شهرداری ها به استناد ماده 14 و 15  قانون شهرداری ها در حوزه مدیریت بحران و مقابله با ویروس کرونا می توانند نقش آفرینی کنند.

 

این مقام مسئول متذکر شد: حفظ سلامت و یکپارچگی جمعیت در کشور برعهده شهرداری ها است و امیدواریم بتوانند با قدرت العمل بیشتری وارد  این عرصه شویم.

کد خبر 1085758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha