مخزن ۱۲ تنی اکسیژن مایع در بیمارستان ولیعصر (عج) خرمشهر نصب و راه‌ اندازی شد

پروین از نصب و راه‌ اندازی مخزن ۱۲ تنی اکسیژن مایع برای استفاده بیماران بستری مبتلا به کووید ۱۹، در بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر خبر داد.

«هنگامه پروین» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با اشاره به نیاز مبرم بیماران بستری مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان ولیعصر (عج) خزمشهر اظهار کرد: با توجه به افزایش تعداد بیماران بستری مبتلا به کووید ۱۹ و نیاز مبرم و بیش از پیش به اکسیژن، مخزن ۱۲ تنی اکسیژن مایع در بیمارستان ولیعصر(عج) نصب شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر افزود: مخزن اكسيژن مايع، تجهيز ايستگاهی است كه بدون نياز به برق و اپراتور كار می كند و از جمله مزايای اين دستگاه خلوص اكسيژن ثابت است که باتوجه به رگولاتور فشارساز، افت فشار حتی در بالاترين ميزان مصرف وجود نخواهد داشت.

 

وی این اقدام را برای مراقبت از بیماران کرونایی بسیار حیاتی خواند و اضافه کرد: در حال حاضر بخش های داخلی مردان، داخلی زنان، ICU2، اورژانس جدید و قدیم و به تازگی یک بخش دیگر با گنجایش ۳۲ تخت برای بستری بیماران مبتلا به کووید ۱۹ اختصاص داده شد و این اقدام در شرایط موجود بسیار حیاتی بود. 

 

پروین در پایان ضمن تقدیر از حمایت های رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان و تلاش تمامی مدیران بیمارستان های جنوب غرب خوزستان تصریح کرد: رعایت شیوه نامه های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک در این ایام سوگواری به شهروندان عزادار حسینی توصیه به شدت توصیه می شود.

 

کد خبر 1085795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha