پیش بینی پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان

مدیر شبکه بهداشت و درمان شیروان گفت: با تکمیل ظرفیت بخش کرونایی و اورژانس بیمارستان تخصصی آیت الله هاشمی رفسنجانی، طبقه ای از بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان برای پذیرش بیماران کرونایی در نظر گرفته شده است.

«سیده معصومه هاشمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا وبستری آنان فضایی برای ۷۰ نفر در بیمارستان امام خمینی(ره) در نظر گرفته شده تا خدمات رسانی صورت گرفته و دچار کمبود فضا نباشیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شیروان با بیان اینکه اینک ۱۹۰ بیمار کرونایی در این شهرستان بستری هستند خاطرنشان کرد: با شیوع کرونا و افزایش تعداد مبتلایان بستری طی یک هفته اخیر بخش داخلی و جراحی بیمارستان تخصصی آیت الله هاشمی به بیمارستان امام خمینی(ره) منتقل شد و تصادفات، جراحی و سایر موارد در این بیمارستان پذیرش می شوند.

هاشمی عنوانکرد: در صورت افزایش بیماران و تکمیل ظرفیت ۲ بیمارستان شهرستان، سالن ورزشی دانشگاه آزاد برای بستری برخی از بیماران در نظر گرفته شده است ولی ترجیحا سعی بر این است بیماران در مراکز درمانی خدمات بگیرند و از ظرفیت بیمارستان و درمانگاه استفاده شود.

وی در خصوص نیازهای بیمارستان شیروان برای بیماران بستری شده کرونا اضافه کرد: با توجه به بستری شدن روزانه ۳۵ بیمار کرونایی در این شهرستان و افزایش تعداد آن نسبت به قبل تعدادی تخت و تشک از بجنورد، فاروج و فرمانداری فاروج دریافت شده است ولی باز هم نیاز به تعدادی دیگر است.

شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

کد خبر 1085859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha