مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی یاریگر کادر درمان باشند

حجت‌الاسلام نکونام گفت: مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی یاریگر کادر بهداشت و درمان در مهار ویروس کرونا باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت‌الاسلام «محمدعلی نکونام» با حضور در بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد از بیمارستان صحرایی که با افزایش تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری و تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستانی در محوطه مرکز آموزشی درمانی آیت الله کاشانی شهرکرد برپا شده بازدید کرد.

 

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با قدردانی از خدمات و تلاش‌های مجاهدانه و شبانه‌روزی کادر بهداشت و درمان استان از بیماران کرونایی بستری در این بیمارستان صحرایی عیادت و برای تمامی بیماران آرزوی بهبودی کرد.

 

 امام جمعه شهرکرد همچنین نحوه ارائه خدمات این بیمارستان به بیماران کرونایی را مورد ارزیابی قرار دارد و از مدافعان سلامت خواست تا همچنان با روحیه جهادی و توکل بر خدا به مردم خدمت‌رسانی کرده تا جامعه از این شرایط سخت عبور کند.

 

نکونام همچنین از عموم مردم استان نیز درخواست کرد شیوه‌نامه‌ها و مسائل بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد کرونا را به شکل جدی رعایت و عمل کنند تا ریشه این ویروس منحوس از کشور کنده شود.

 

گفتنی است ظرفیت تمامی بیمارستان‌های چهارمحال و بختیاری تکمیل شده است و به منظور خدمات‌رسانی به بیماران ۲ بیمارستان صحرایی در شهرکرد و فارسان برپا شده است.

کد خبر 1085889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha