فعالان مسجدی رعایت قوانین و مقررات مقابله با کرونا را ضمان شرعی برپایی عزاداری می دانند

حجت الاسلام مرادی با اشاره به اهمیت مقابله با کرونا در میان فعالان مسجدی گفت: فعالان مسجدی رعایت قوانین و مقررات مقابله با کرونا را ضمان شرعی برپایی عزاداری می دانند.

حجت الاسلام ابوافضل مرادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص روند مراقبت و رعایت اصول بهداشتی گفت: نیروهای فعال مسجدی به خوبی نشان دادند که تابع تصمیم های ستاد مقابله با کرونا هستند. 

 

سرپرست رسیدگی‌به امور مساجد استان البرز افزود: ناظران بهداشت به صورت مستمر‌ در جریان برپایی رعایت دستورات و قوانین بهداشتی هستند و با توجه به اهمیت حفظ سلامت مردم مراسم ها در فضای باز برگزار می گردد.

 

وی با اشاره به اهمیت تدابیر معین شده مقابله با کرنا که ضمان شرعی برپایی مراسم عزاداری است بیان کرد: هیئت ها از بین مردم و از متن مردم هستند و تمامی فعالین مساجد و هیئت ها در این جریان پای کار هستند.

 

تبیین ابعاد عزت زندگی همدلانه حول محور امام حسین(ع)

 

حجت الاسلام مرادی بیان کرد: هم آهنگی یاران اباعبدالله الحسین (ع) در  واقعه عاشورا نشان داد که عزت در زندگی همدلانه حول محور امام حسین(ع) است و امروز در شرایط کرونایی این همدلی حول محور امام حسین(ع) اصل مبنایی عزاداران است.

 

سرپرست رسیدگی به امور مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: مراعات و مراقبت به منظور تابع بودن سیاست های مقابله با کرونا برای فعالان مسجدی که خود تابع آن هستند یک اصل ضروری است.

 

 

کد خبر 1085890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha