کانون مساجد درعزاداری های محرم بر محتوا و غنای فرهنگی توجه کنند

حجت الاسلام باقری گفت: کانون فرهنگی هنری مساجد درعزاداری های محرم بر محتوا و غنای فرهنگی توجه کنند و برنامه ها را در این راستا اجرایی کنند.

 حجت الاسلام «یوسفعلی باقری » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: در ایام عزای حسینی و تکریم و بزرگداشت این ایام قرار داریم و سلام دادن بر امام حسین(ع) در این روزها و شب ها و همیشه ایام بسیار سفارش شده است که بسیار مفید است.

 

امام جماعت کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا افزود: امسال همزمانی دهه اول محرم و شیوع ویروس کرونا دلتا موجب شده است که بسیاری از نکات بهداشتی بسیار بیشتر از قبل رعایت شود و ضمن اینکه نباید ویروس کرونا را ناددیه بگیریم باید توجه کنیم که عزای حسینی هم باید با قوت اجرایی شود و نادیده گرفته نشود.

 

وی با بیان اینکه در جریان عزاداری برای سرور و سالار شهیدان باید شیوه نامه بهداشتی و ستاد کرونا با قوت اجرایی شود؛ خاطر نشان کرد: رعایت نکاتی که توسط ستاد ملی کرونا اعلام می شود لازم الاجراست ضمن اینکه نباید درب مساجد بسته شود و باید با بازگشایی مساجد و رعایت نکات بهداشتی عزاداری ها اجرایی شود.

 

حجت الاسلام باقری گفت: کانون فرهنگی هنری مساجد درعزاداری های محرم بر محتوا و غنای فرهنگی توجه کنند و برنامه ها را در این راستا اجرایی کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: دشمن به دنبال تضعیف عاشورا و عزای حسینی و ارزش های ماست و نباید با نادیده گرفتن ارزش های اسلام وانقلاب آب به آسیاب دشمن بریزیم بلکه باید با قوت چای کار عزای امام حسین(ع) باشیم و ضمن حفظ سلامت خود و عزاداران، در بزرگداشت ایام تلاش کنیم.

 

امام جماعت کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا تصریح کرد: رعایت دستورات بهداشتی و تلاش برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تکلیفی است که برعهده همه ما نهاده شده است و نباید نادیده گرفته شود.

کد خبر 1085924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha