طرح «نوای قرآن در شب عاشورا» به همت فعالان کانون های مساجد اجرا می شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: طرح «نوای قرآن در شب عاشورا» همچون سنوات قبل به همت فعالان کانون های مساجد همزمان با شب عاشورا اجرا می شود.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طرح «نوای قرآن در شب عاشورا» همچون سنوات قبل به همت فعالان کانون های مساجد همزمان با شب عاشورا اجرا می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: قرائت کلام الله از اذان مغرب روز تاسوعا تا اذان ظهر روز عاشورا به نیت امام حسین (ع) و شهدای کربلا برگزار می شود.

 

این مقام مسئول یادآور شد: علاقمندان با ارسال جمله «ما ملت امام حسینیم» به شماره پیامک 10008940451 می توانند در این طرح مشارکت داشته باشند.

 

سقاء اذعان داشت: آخرین مهلت ارسال پیام تا 29 مرداد ماه فرصت دارید که به قید قرعه به شرکت کنندگان لوح سپاس و جوایزی اهدا خواهد شد.

 

وی تاکید کرد: این سنت حسنه هر ساله با هدف یادآوری آخرین قرائت قرآن کریم توسط امام حسین (ع) در کربلا است که با استقبال فعالان کانون های مساجد مواجه می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا تشکیل محافل انس با قرآن کریم سلب شده است اما ارادت مندان امام حسین (ع) و شهدای کربلا می توانند به صورت انفرادی در منازل و محافل عزاداری این برنامه معنوی را اجرا کنند.

 

 

 

کد خبر 1085956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha