قصه پرغصه فوتی های کرونا در کرمان/ ۳۲ مورد مرگ جدید ثبت شد

قصه غمبار فوتی های کرونا این روزها و در پیک پنجم این بیماری خانواده های بسیاری را داغدار و با پایین آمدن سن فوتی ها و جان باختن جوانانی که چه بسا پدر و مادر شدند، خردسالان زیادی را یتیم کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ قصه غمبار فوتی های کرونا این روزها و در پیک پنجم این بیماری خانواده های بسیاری را داغدار و با پایین آمدن سن فوتی ها و جان باختن جوانانی که چه بسا پدر و مادر شدند، خردسالان زیادی را یتیم کرده است.

 

 

 

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمان، تعداد فوتی های قطعی به علت ابتلا به کرونا  در ۲۴ ساعت گذشته ۳۲ نفر است که شامل۲۰ نفر حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۳ نفر حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۴ نفر حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۴ نفر حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان و یک نفر حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم است.

 

 

سن فوتی ها نیز ۹۳،۸۸،۸۴،۸۳،۸۲،۸۱،۸۰،۷۶،۷۴،۷۴،۷۳،۷۰،۶۹،۶۸،۶۸،۶۷،۶۴،۶۴،۶۱،۶۰،۶۰، ۵۸،۵۸،۵۴،۵۴،۵۲،۴۹،۴۵،۳۴،۳۴،۳۴ و یک نوزاد گزارش شده است.

 

 

بر اساس این گزارش، مجموع جانباختگان از ابتدای اپیدمی تاکنون ۳ هزار و ۹۹۴ نفر در استان است.بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمان، تعداد فوتی های قطعی به علت ابتلا به کرونا  در ۲۴ ساعت گذشته ۳۲ نفر است که شامل۲۰ نفر حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۳ نفر حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۴ نفر حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۴ نفر حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان و یک نفر حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم است.

 

 

 

سن فوتی ها نیز ۹۳،۸۸،۸۴،۸۳،۸۲،۸۱،۸۰،۷۶،۷۴،۷۴،۷۳،۷۰،۶۹،۶۸،۶۸،۶۷،۶۴،۶۴،۶۱،۶۰،۶۰، ۵۸،۵۸،۵۴،۵۴،۵۲،۴۹،۴۵،۳۴،۳۴،۳۴ و یک نوزاد گزارش شده است.

 

 

بر اساس این گزارش، مجموع جانباختگان از ابتدای اپیدمی تاکنون ۳ هزار و ۹۹۴ نفر در استان است.

 

 

به گفته دکتر مهدی شفیعی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تا ساعت ۱۵ چهارشنبه ۱۴۰۰/۵/۲۷ تعداد موارد بستری قطعی مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان های استان یک هزار و ۱۱۳ نفر است که ۲۶۷ مورد جدید مربوط به ۲۴ ساعت گذشته است. 

 

 

 

وی واکسن تزریق شده در استان را تاکنون ۶۰۷ هزار و ۱۵۰ مورد در نوبت اول و  در نوبت دوم ۱۷۲ هزار و ۶۵۳ مورد اعلام کرد.

کد خبر 1085969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha