هدف تیم شهداب یزد کسب نتیجه ای بهتر نسبت به فصل گذشته است

غیاثی سرمربی تیم والیبال شهداب یزد گفت: هدف تیم شهداب یزد کسب نتیجه ای بهتر نسبت به فصل گذشته است.

محمد عمده غیاثی سرمربی تیم والیبال شهداب یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، با اشاره به آغاز تمرینات این تیم، گفت: بلافاصله پس از اتمام بازی های لیگ برتر والیبال فصل گذشته، وارد فصل نقل و انتقالات و جذب بازیکنان مدنظرمان در پست های مورد نیاز بودیم که به نوعی به خواسته هایمان دست یافتیم.

وی رویکرد تیم والیبال شهداب یزد در فصل جدید لیگ برتر را کسب نتیجه بهتر از فصل گذشته بیان کرد و افزود: ما برای دست یابی به این نتیجه دورهم جمع شده و برای آن برنامه ریزی کردیم.

غیاثی با بیان اینکه برنامه های تمرینی تیم آغاز شده و برخی از بازیکنانمان هم درگیر تیم ملی هستند، اذعان داشت: تمرینات به خوبی در حال پیش رفتن است و امیدواریم بتوانیم یک فصل خوب را پیش‌رو داشته باشیم.

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد به وضعیت بدنی بازیکنان اشاره کرد و اذعان داشت: شرایط بازیکنانمان در شروع تمرینات امسال خیلی بهتر از سال است و ان‌شاالله بتوانیم فصل آمادگی مطلوبی را داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه هواداران دلگرمی و پشتوانه و حامیان بسیار خوبی برای تیم شهداب یزد هستند، گفت: امیدواریم امسال به گونه ای باشد که بتوانیم از حمایت های این هواداران که سرمایه های هر باشگاهی به شمار می روند، استفاده کنیم.

غیاثی در پایان ابراز امیدواری کرد که با پایان کرونا در جهان و ایران بتوانیم شاهد بازگشت به شرایط عادی و حضور تماشاگران در مسابقات ورزشی باشیم.

کد خبر 1085971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha