۴۵ بیمار جدید کرونا در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی سمنان بستری شدند

دانایی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۴۵بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان بستری شدند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان ازسمنان؛«نوید دانایی» گفت: ۴۵ بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بستری شدند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان درخصوص آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس بیان کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون 35 هزارز793 مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

 

وی  با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته (از ۲۶تا۲۷مرداد ماه سال جاری) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴۵ بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید۱۹ در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند اضافه کرد: بدین ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به هشت هزار و ۳۰۹ نفر رسیده است و ۲۷هزار و ۴۸۴ بیمار نیز به صورت سرپایی شناسایی شدند.

 

دانایی تصریح کرد: خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به هفت هزارو۲۲ نفر رسید.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن هشدار در خصوص رشد مبتلایان و بستری‌ها از عموم شهروندان استان خواست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی و اجتناب از حضور در هرگونه دورهمی و...،به یاری مدافعان سلامت برای مقابله موثرتر با این همه‌گیری بشتابند.

 

وی  با تأکید براینکه فرمانداران و سازمان تبلیغات اسلامی کمک کنند تا با نظارت بیشتر و جدی تر در این روزهای حیاتی و حساس، از پیک پنجم کرونا عبور کنیم اضافه کرد: دسته روی ها متاسفانه در حال برگزاری است که نیاز است در این خصوص نظارت جدی صورت گیرد و نظارت بر اماکنی که عزاداری در حال برگزاری است باید تشدید شود.

 

 

 

کد خبر 1085975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha