مسابقه فرهنگی حسینی ویژه دانش آموزان برگزار می شود

حجت الاسلام جزایری گفت: مسابقات فرهنگی حسینی با هدف بصیرت افزایی میان دانش آموزان و فرهنگیان ناحیه ۳ آموزش و پرورش اهواز برگزار می شود.

«حجت الاسلام سیدمحمدطاهر جزایری» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: مسابقات فرهنگی حسینی با هدف بصیرت افزایی میان دانش آموزان و فرهنگیان ناحیه 3 آموزش و پرورش اهواز برگزار می شود.

 

مدیر بسیج دانش آموزی ناحیه سه اهواز افزود: این مسابقات در رشته های داستان گویی همسفران کربلا، عکس برداری از روضه ها خانگی و حضور در هیئات مذهبی، نقاشی با موضوع امام حسین (ع) و ماه محرم و پاسخگویی به شبهات مربوط به ماه محرم برگزار می شود.

 

وی بابیان اینکه مهلت ارسال آثار شرکت کنندگان تا 8 شهریور است اضافه کرد: شرکت کنندگان این نکته را در ذهن داشته باشند که در آثار تصویری که به صورت فیلم کوتاه ضبط می شوند حتما جمله «این فیلم برای مسابقه بسیج دانش آموزی گرفته می شود» ذکر شود.

 

حجت الاسلام جزایری با اشاره به اینکه این مسابقه فرهنگی در 2 گروه دختران و پسران برگزار خواهد شد تصریح کرد: شرکت کنندگان پسر آثار خود را به 09368779347 و شرکت کنندگان دختر آثار خود را به 09166740531 ارسال کنند.

 

کد خبر 1085987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha