تدارک مسجدی‌ها برای روز جهانی مسجد/ گردهمایی مجازی ائمه جماعات برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام ذاکر با اعلام ویژه برنامه‌های برای روز جهانی مسجد، گفت: گردهمایی مجازی ائمه جماعات مساجد استان تهران با سخنرانی آیت‌الله حسینی بوشهری برگزار می‌شود.

حجت الاسلام «حجت الله ذاکر»، در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به برنامه های تدارک دیده شده برای روز جهانی مسجد، اظهار کرد: تبیین و تشریح اهمیت روز جهانی مسجد توسط ائمه جماعات در مساجد از طریق محافل محرم و فضای مجازی انجام می شود.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد بیان کرد: با همکاری معاونت فرهنگی مترو در ایستگاه های محوری و پرتردد مترو نمایشگاه پوستری با موضوع روز جهانی مسجد برگزار می شود و بنرهایی نیز با موضوع روز جهانی مسجد در سطح شهر در بیلبوردها نصب می شود.

 

وی افزود: چندین برنامه تلویزیونی هم با همکاری معاونت سیمای رسانه ملی با موضوع روز جهانی مسجد تهیه و پخش می شود و ویژه نامه الکترونیکی چندرسانه ای با موضوع روز جهانی مسجد جهت بهره برداری اهالی مسجد طراحی و منتشر می شود.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد همچنین از گردهمایی مجازی ائمه جماعات استان تهران با سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری در روز ۳۱ مرداد ماه خبر داد.

کد خبر 1086030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha