۶۰ نفر مبتلا به کرونا در بیمارستان شهدای دهلران بستری هستند

رئیس بیمارستان شهدای دهلران گفت: باتوجه به موج جدید کرونا ظرفیت بخش بستری بیمارستان دهلران تکمیل و در حال حاضر ۶۰نفر در این بیمارستان بستری هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دهلران، «اردشیر احمدی» در دیدار با اعضای شورای شهر دهلران و سرپرست شهرداری دهلران اظهار کرد: بخش ویژه بیماران کرونایی در این شهرستان با ظرفیت ۵۰ تخت تکمیل شده  و کمبود تخت سبب شده ۸ نفر دیگر در بخش اورژانس بستری شوند.

 

وی با بیان اینکه از این تعداد بستری ۶ نفر در آی سی یو ایزوله و ۲ نفر به مرکز استان اعزام شدند، افزود: باتوجه به افزایش مراجعه و تعداد مبتلایان به کرونا در تلاش هستیم ظرفیت جدید برای بستری در بیمارستان ایجاد کنیم.

 

احمدی یادآور شد: بیمارانی که از وضعیت جسمانی بهتری برخوردار هستند در هنگام مراجعه به بیمارستان اصرار به بستری در بیمارستان نداشته باشند و فقط در صورت تشخیص پزشک معالج بستری خواهند شد.

 

رئیس بیمارستان شهدای دهلران ادامه داد: افزایش مراجعه و تعداد پذیرش بیماران کرونایی علاوه بر تکمیل تخت‌های بیمارستانی باعث خستگی نیروهای درمانی شده است که از همشهریان عزیز درخواست داریم پروتکل‌های بهداشتی را به طور جدی رعایت کنند.

 

احمدی افزود: با توجه به حجم و گستردگی غیرقابل توصیف مشکلات ناشی از شیوع بیماری کرونا و ناکافی بودن امکانات و نیروی انسانی در این شرایط سخت تنها با رعایت دقیق موازین بهداشتی می‌توان بر این بیماری فایق آمد.

 

رئیس بیمارستان شهدای دهلران تصریح کرد: بهترین کمک و یاری مردم به فرزندان و خدمتگزاران دلسوز خود در این بیمارستان برای قطع زنجیره ویروس کرونا، رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی است.

 

احمدی خاطرنشان کرد:همه زیر ساخت‌های لازم برای راه اندازی سی. تی. اسکن دهلران فراهم شده و تا پایان هفته آینده راه اندازی خواهد شد.

 

کد خبر 1086230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha