۱۵۰ پرس غذای گرم بین عزاداران حسینی توزیع شد

آزادمرد گفت: همزمان با عاشورای حسینی، ۱۵۰ پرس غذای گرم بین عزاداران حسینی و نیازمندان توزیع شد.

«اسماعیل آزادمرد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا اظهارکرد: به نیت ۷۲ شهید دشت کربلا و همزمان با عاشورای حسینی ۱۵۰ پرس غذای گرم بین عزاداران حسینی در آستان مقدس امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) و نیازمندان در شهرستان آستارا توزیع شد.

 

مدیر مرکز افق نیکوکاری امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) بندر آستارا با بیان‌اینکه برای تهیه این تعداد غذای گرم، ۵۰ میلیون ریال هزینه شد، افزود: هزینه پخت این مقدار غذای نذری را خیران تامین کرده بودند.

 

وی تصریح‌کرد: برای تهیه غذاهای گرم حدود ۴۰ کیلو برنج، ۲۰ کیلو گوشت، ۸  کیلو آلوچه و ۱۰  کیلو پیاز و لپه استفاده شد.

 

آزادمرد گفت: با توجه به ادامه شیوع کووید ۱۹ و آسیب‌پذیری اقشار کم درآمد جامعه از این بیماری منحوس، مرکز افق نیکوکاری امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) بندر آستارا با تمام توان برای ادامه رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه و یاری رساندن به همنوعان و خانواده‌های آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا همچنان پای کار و همراه مردم هستند.

 

مدیر مرکز افق نیکوکاری امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) بندر آستارا اضافه‌کرد: شهروندان و خیران برای سهیم شدن در کارهای خداپسندانه و ارزشمند مرکز افق می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۰۹۴۲۲ نزد بانک ملی واریز کنند.

 

آزادمرد خاطرنشان‌کرد: در سال جاری با وجود بیماری منحوس کرونا برنامه‌های مرکز افق در ماه محرم تعطیل نشد و اعضای این مرکز با اجرای برنامه‌های مختلف که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی همراه بود عشق و ارادت خود را به اهل بیت(ع) ابراز کردند.

کد خبر 1086279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha