تجهیز بیمارستان ثامن الحجج (ع) آران و بیدگل برای پذیرش بیماران کرونایی

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل از قول مساعد وزارت بهداشت برای تجهیز بیمارستان ثامن الحجج(ع) آران و بیدگل جهت پذیرش بیماران کرونایی طی دو هفته آتی خبر داد.

دکتر اعظم باقری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: در بازدید میدانی چند روز قبل معاون وزیر بهداشت و نماینده کاشان و آران و بیدگل در مجلس از بیمارستان های منطقه، مقرر شد برای پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان ثامن الحجج(ع) دستگاه اکسیژن‌ساز این بیمارستان تامین شود.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل افزود: همچنین در جریان این بازدید مقرر شد تجهیزات لازم برای مرکز تصویربرداری این بیمارستان و بخش ICU بیمارستان ثامن‌الحجج جهت بستری و درمان بیماران کووید۱۹ تا دو هفته آتی تامین شود.

 

باقری ادامه داد: به کارگیری ۱۵۰ نیروی جدید انسانی برای بیمارستان‌های شهید بهشتی و سیدالشهدای آران و بیدگل و تامین کسری تجهیزات (تخت خوابی) و نیروی متخصص بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل از دیگر مصوبات این بازدید میدانی بود.

 

بیمارستان ثامن الحجج (ع) آران و بیدگل با ۶۴ تخت بیمارستانی در ۷ هزار و ۸۰۰ مترمربع زیربنا در چهار طبقه با اعتباری بالغ بر ۴۳۰ میلیارد ریال طی ۱۲ سال احداث شده است. این بیمارستان با بخش‌ های زنان و زایمان، اورژانس سرپایی، رادیولوژی و تصویربرداری، کلینیک تخصصی و آزمایشگاه خردادماه سال جاری با حضور دکتر نمکی وزیر بهداشت و درمان افتتاح شد، اما به دلیل کمبود تجهیزات و امکانات تاکنون به بهره برداری نرسیده است. 

کد خبر 1086329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha