۵۰ هزار بیمار بستری کرونایی در مراکز درمانی کشور/ ارائه خدمات درمانی کرونا به ۳۰ هزار بیمار

جان بابایی گفت: در کشور بیش از ۵۰ هزار بیمار بستری کرونایی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «قاسم جان بابایی» عصر امروز (جمعه 29 مرداد) در بازدید اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از بیمارستان کلاله اظهار کرد: استان گلستان چند روزی است شرایط پایدارتری پیدا کرده است و در کشور نیز بیش از 50 هزار بیمار کرونایی بستری داریم و همچنین  30 هزار بیمار کرونایی به صورت بستری موقت خدمات دریافت می کنند.

 

معاون درمان وزیر بهداشت ادامه داد: برخی استان ها مثل اصفهان، شیراز، فارس و خراسان رضوی کرونا همچنان روند افزایشی را نشان می دهد و در مابقی استان ها شرایط ثابتی را شاهد هستیم.

 

جان بابایی بیان کرد: از نظر زیرساختی تلاش کردیم مردم مشکلی برای تخت بیمارستانی نداشته باشند و با توجه به حمایت دولت در حوزه دستگاه اکسیژن ساز با مشکل رو به رو نبودیم.

 

وی خاطرنشان کرد: با این حمایت توانستیم که به میزان لازم به استان های کشور دستگاه اکسیژن ساز تحویل دهیم و بنیاد مستضعفان نیز از این حرکت حمایت کرده است.

 

این مقام مسئول ابراز امیدواری کرد که با اقدامات انجام شده در هفته های آینده شرایط کشور از نظر شیوع ویروس کرونا بهتر شود.

 

جان بابایی تاکید کرد: اولویت کشور واکسیناسیون است و باید 70 درصد جمعیت کشور را واکسن بزنیم تا زنجیره انتقال قطع شود و امیدواریم حجم گسترده ای از واکسن در داخل کشور تولید شود.

کد خبر 1086336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha