مشارکت فعال مرکز نیکوکاری یاشیل یول تبریز در رسیدگی به امور نیازمندان

مرکز نیکوکاری یاشیل یول تبریز در رزمایش همدلی وکمک مومنانه با تهیه و توزیع بیش یک هزار بسته معیشتی ویژه مشارکت فعال دارد.

«مهرداد عالی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار کرد: کمک مومنانه برابر تدابیر مقام معظم رهبری با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر و نیازمند جامعه هدف توسط مرکز نیکوکاری «یاشیل یول» با اقدامات مختلف در حال انجام و پیگیری می باشد.
مدیر مرکز نیکوکاری یاشیل یول تبریز گفت: بی شک بسیاری از ما انسان‌ها به خصوص در شرایط شیوع کرونا و بد شدن وضعیت اقتصادی، درگیر مشکلات مالی و به تبع آن، دچار اضطراب و نگرانی در زندگی خود هستیم که شاید اصلا به فکر کمک به دیگران در این شرایط سخت نیفتادیم اما آموزه‌های دینی ‌دقیقا برعکس این تصورات، تأکید دارد که در اوج فشارها باید به همنوع خود کمک کنیم.
عالی افزود: بر همین اساس تلاشگران و خادمین مرکز نیکوکاری با مشارکت خیرین به دنبال برطرف کردن مشکلات و گرفتاری های نیازمندان طبق فرمایش پیامبر بزرگوار اسلام (ص) که می فرمایند: هر کس یک نیاز را از مؤمنی برطرف سازد، خداوند نیازهای فراوان او را روا سازد که کمترین آن‌ها بهشت است"،برآمدند تا شاید گره از مشکلات این عزیزان گشوده و موجبات رضایت و شادی آنها گردد.
وی ادامه داد: در این ایامی که به واسطه بیماری کرونا علاوه بر فقرای ایام عادی عده دیگری نیز به جمع نیازمندان پیوسته‌اند در تلاش هستیم  با کمک افراد نیکوکار و کسانی که در امر کمک به محرومان و آسیب دیدگان هستند، نیاز آنها به صورت بلندمدت برطرف گردد..
عالی اظهار کرد: به دنبال تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم مواسات با نیازمندان و خانواده های کم درآمد، مرکز نیکوکاری «یاشیل یول تبریز» با هدف کمک به اقشار آسیب پذیر از بیماری کرونا، یک هزار بسته های حمایتی،معیشتی را اهدا کرد.
مدیر مرکز نیکوکاری اقلام اهدایی را شامل برنج، گوشت، مرغ، روغن، رب، حبوبات، آبلیمو، ماکارونی، چای، قند، پنیر، تن ماهی، میوه، تخم مرغ، مواد بهداشتی و شوینده، ماسک و مواد ضد عفونی کننده، و .. به ارزش هر بسته ۸۰۰ هزار تومان عنوان کرد و افزود: در این مرحله از اهدای بسته های معیشتی ویژه، مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان از محل کمک های خیرین بزرگوار برای این امر خداپسندانه هزینه شده است.
وی با بیان اینکه حفظ و صیانت از آبرو مومن؛ به معنای حفظ همه آن چیزی است که انسانیت و کرامات انسانی را می سازد؛ تصریح کرد: کمک های مرکز نیکوکاری یاشیل یول به صورت شبانه و محرمانه در درب منازل این عزیزان تحویل داده می شود.
به گفته وی این طرح  با بازدید حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم؛ امام جمعه تبریز به اتفاق حجت الاسلام قدوسی و مدیرکل کمیته امداد و خیرین عزیز همراه بود.
مدیر مرکز نیکوکاری یاشیل یول تبریز با بیان این که کار نیکوی انفاق و کمک به عزیزان موهبتی از طرف خداوند منان هست و درسیره ائمه معصومین مصداق های زیادی از مواسات به چشم می خورد و سفارش های زیبایی از طرف این بزرگواران به ما شده است؛ خاطرنشان کرد: در این ماه محرم و صفر فرصت را مغتنم شمرده و گرفتاری‌ها و مشکلات خودمان را با کمک خالصانه به دیگران برطرف سازیم و سبب آرامش دل‌ها و گشاینده گره‌های کور زندگی دیگران شویم.

 

کد خبر 1086340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha