تجمع بزرگ عاشوراییان در آستارا برگزار می‌شود

داداش‌زاده گفت: تجمع بزرگ عاشوراییان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محوطه سپاه ناحیه آستارا برگزار می‌شود.

«محمد داداش‌زاده» با بیان‌این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: به مناسبت سومین روز شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و یاران باوفایش، تجمع بزرگ عاشوراییان در آستارا برگزار می‌شود.

 

مسئول هیئت رزمندگان اسلام بندر آستارا با اشاره به اینکه این تجمع روز(شنبه، ۳۰ مرداد) راس ساعت ۱۰ صبح در محوطه سپاه ناحیه برگزار می‌شود، افزود: این مراسم با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی و  فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

 

وی با بیان‌اینکه سخنران این تجمع حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌‌ نیا امام جمعه بندر آستارا است، تصریح‌کرد: در این تجمع کربلایی خلیل خوبکار مداحی می‌کند.

 

داداش‌زاده گفت: تجمع بزرگ عاشوراییان با حضور دلدادگان و عزاداران حسینی و مشارکت همه جانبه هیئت‌های عزاداری برگزار می‌شود و مردم حسینی و ولایتمدار آستارا با شرکت در این مراسم بار دیگر عشق و ارادت خود را به امام حسین (ع) و یارانش و خاندان عصمت و طهارت(ع) را به نمایش می‌گذارند.

 

مسئول هیئت رزمندگان اسلام بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: تجمع بزرگ عاشوراییان به همت ستاد عاشوراییان بندر آستارا و با مشارکت هیئت رزمندگان اسلام، دفتر امام جمعه، سپاه ناحیه، اداره تبلیغات اسلامی و هیئت‌های عزاداری برگزار می‌شود.

کد خبر 1086363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha