هشتمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه توسط کانون یاسین اندیمشک انجام شد

مدیر کانون فرهنگی هنری یاسین مسجد سیدالشهدا (ع) اندیمشک از اجرای هشتمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه خبر داد و گفت: پخت و توزیع پنج‌هزار پُرس غذای گرم نذری همزمان با روز عاشورا صورت گرفت و همچنین ذبح ۱۴ گوسفند و توزیع گوشت آن انجام شد.

«حجت‌الاسلام محسن فاطمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله‌‌الحسین (ع)، به تشریح برنامه‌های کانون یاسین اندیمشک در دهه اول ماه محرم پرداخت و اظهار کرد: مراسم عزاداری هر شب در این دهه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با مدت زمان کوتاه‌تری نسبت به سال‌های گذشته، به همراه سخنرانی و روضه‌خوانی برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری یاسین مسجد سیدالشهدا (ع) اندیمشک از اجرای هشتمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری خبر داد و افزود: در این مرحله و با کمک‌های مردمی، پخت و توزیع پنج‌هزار پُرس غذای گرم نذری همزمان با روز عاشورا صورت گرفت و همچنین ذبح ۱۴ گوسفند و توزیع گوشت آن انجام شد.

 

وی اذعان کرد: انجام اقدامات فرهنگی و خداپسندانه سبب ورود افراد به دستگاه امام حسین (ع) می‌شود و بستری را فراهم می‌آورد تا جوانان و نوجوان در ایام محرم نهایت استفاده را ببرند.

 

حجت‌الاسلام فاطمی تصریح کرد: همه ما به هر نحوی وظیفه داریم گوشه‌ای از برنامه عزای حضرت سیدالشهدا (ع) را بر عهده بگیریم و انجام دهیم چرا که این کارها مایه رشد انسان‌ها خواهد شد.

 

وی یاد آور شد: به میزانی امام حسین (ع) و عاشورا ظرفیت دارند که انسان‌ها از هر طریقی که بخواهند می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند و آن انسان‌ها را به همان اندازه رشد دهد.

 

کد خبر 1086365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha