داوطلبان جمعیت هلال احمر گیلان به یاری کادر درمان رفتند

غلامی از حضور امدادگران داوطلب در بیمارستان های شهر رشت برای کمک به کادر درمان خبر داد و گفت: از سوی این جمعیت همچنین فراخوان عمومی برای جذب داوطلب در کمک به کادر درمان و طرح«نذر نفس» نیز اعلام شده است.

«سیاوش غلامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از حضور امدادگران داوطلب در بیمارستان های شهر رشت خبر داد و افزود: امدادگران داوطلب جمعیت هلال احمر در راستای کمک به کادر درمان از روز گذشته در بیمارستان های شهر رشت حضور پیدا کرده اند.



مدیر عامل جمعیت هلال احمر  استان گیلان گفت: از تمام توان و ظرفیت این جمعیت در پاسخگویی به نیازهای مردم برای مهار موج جدید همه گیری کرونا بهره میگیریم.



وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر استان گیلان از ابتدای شیوع ویروس کرونا همواره تلاش کرده است تا در راستای مسئولیت های اجتماعی خود از تمام ظرفیت های موجود در زمینه مقابله با این پدیده و همکاری با سایر دستگاه های ذیربط استفاده کند، تصریح کرد: ضدعفونی معابر شهری، تولید ماسک و گان، تب سنجی در ورودی و خروجی های استان و فرودگاه سردار جنگل و کمک به کادر درمان بخشی از خدمات این جمعیت بوده است.



غلامی با بیان اینکه تهیه و توزیع بسته های معیشتی در طرح مواسات نیز از دیگر کارهای این جمعیت بود خاطر نشان کرد: امسال نیز امدادگران داوطلب جمعیت در طرح واکسیناسیون به همکاری با دانشگاه علوم پزشکی پرداختند و به خاطر شدت شیوع ویروس کرونا در پیک پنجم نیاز اکنون بیمارستان ها به نیروهای داوطلب است که بتوان باری از روی دوش این زحمت کشان عرصه سلامت برداشته شود.
 

وی اذعان کرد: گسترش سطح کمی و کیفی فعالیت های این جمعیت در زمینه مقابله با بیماری کرونا تا مهار قطعی این همه گیری ضروری است و باید همه با هم برای ریشه کنی این بیماری با هم تلاش کنیم.



غلامی در ادامه از فراخوان عمومی جذب داوطلب در پویش یاری رسانی به کادر درمان بیمارستان رازی شهرستان رشت خبر داد و گفت: داوطلبان می توانند در سه شیفت صبح، عصر و شب اعلام حضور کنند و جهت ثبت نام و هماهنگی با شماره 09119350183 تماس بگیرند.



وی در ادامه با اشاره بر اینکه «نذر نفس» نیز برای بیماران کرونایی که برای درمان در منزل نیازمند کپسول اکسیژن و مانومتر هستند از سوی جمعیت در حال اجراست، گفت: خیرین برای خرید این اقلام و دادن امانت به بیماران متاثر از کرونا که دوره نقاهت را در منزل می گذرانند می توانند در خرید کپسول اکسیژن و مانومتر و اهدای آن به جمعیت هلال احمر شهرستان به شماره کارت
6104337533357083 بنام خیرین جمعیت هلال احمر استان اقدام کنند

 

 

کد خبر 1086380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha