کنترل ترددها در ورودی و خروجی استان اصفهان انجام می شود

سرهنگ زارع گفت: با استقرار تیم های پلیس راه ترددها خودروها در ورودی و خروجی استان اصفهان کنترل می شود.

سرهنگ «اصغر زارع» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به اعمال محدودیت های کرونایی در یک هفته اخیر اظهارداشت: با استقرار تیم های پلیس راه ترددها خودروها در ورودی و خروجی استان اصفهان کنترل می شود تا خودروهای غیر از پلاک این استان وارد نشوند.

 

رئیس پلیس راه استان اصفهان افزود: این اقدامات کنترلی در ورودی شهرهای استان به ویژه مناطق گردشگری نیز انجام می شود و با اجرای این طرح ها شاهد کاهش میزان تردد در جاده ها و اذحام جمعیت در مناطق گردشگری بوده ایم.

 

وی با بیان اینکه کنترل مسیرها و جاده های ورودی به استان اصفهان تا روز یکشنبه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: در صورت تمدید اعمال محدودیت ها پلیس طرح را اجرایی می کند و از ورود خوذرو غیربومی جلوگیری کرده و با متخلفین برخورد قانونی می شود.

 

*اعلام گزارش مردم به پلیس

 

سرهنگ زارع ادامه داد: در صورتی که مردم نسبت به ورود برخی خودروها از مسیرهای غیرقانونی به مناطق مختلف بوده اند مراتب را به پلیس راهنمایی و رانندگی محل سکونت و یا پلیس راه آن محدوده اعلام  و یا با شماره تلفن 110 تماس بگیرند.

 

وی با بیان اینکه جا به جایی مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی نیز باید با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و کاهش تعداد مسافران باشد، تصریح کرد: پلیس با این دسته از تخلفات نیز برخورد می کند و در صورت مشاهده چنین مسائلی شماره خودرو به ویژه اتوبوس و حمل و نقل مستفر به شماره 110120 پیامک شود.

 

رئیس پلیس راه استان اصفهان خاطرنشان کرد: تمام تلاش و ظرفیت پلیس با همکاری نیروهای راهداری برای مدیریت جاده ها و کنترل تردد خودروهای غیربومی بکار گرفته شده تا زنجیره کرونا قطع شود.

کد خبر 1086381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha