رویکرد دولت سیزدهم تحول بر مبنای گام دوم انقلاب باشد

حجت‌الاسلام معصومی تحول بر مبنای گام دوم انقلاب را نقشه راه و رویکرد دولت دانست و گفت: همه باید برای حل مشکلات اساسی اقتصادی کشور به دولت سیزدهم کمک کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت‌الاسلام «عباس معصومی» در خطبه‌های نماز جمعه ضمن بیان اینکه نقشه راه و درواقع رویکرد دولت سیزدهم تحول بر مبنای گام دوم انقلاب باشد، گفت: پیام انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری تحول‌خواهی مردم، عدالت‌خواهی، مبارزه با فساد و فقر و تبعیض بود.

 

امام‌جمعه رویان با اشاره به اینکه دولت برای رسیدن به این شعارها یک‌راه تحول گر، یعنی دنبال کردن نقشه راه مبتنی بر بیانیه گام دوم را اخذ کند، اظهار داشت: باید برخی مسائل به‌صورت فوری مدنظر دولت و گروه اقتصادی آن باشد که از آن جمله می‌توان به مسئله کسری بودجه اشاره داشت که مشکلات عدیده‌ای را پدید آورده است.

 

وی ثبات بازار سرمایه و ارز، کنترل‌گرانی و تورم مسئله کرونا و کمبودهای اقتصادی، آب و برق و… را از دیگر موضوعاتی دانست که مردم با آن دست‌به‌گریبان بوده و دولت باید برایشان برنامه داشته باشد.

 

حجت‌الاسلام معصومی اظهار امیدواری کرد: همه به دولت برای حل مشکلات اساسی اقتصادی کشور کمک کنند.

 

امام‌جمعه رویان در دیگر بخش سخنان خود به شرایط منطقه نیز اشاره داشت و بابیان اینکه آمریکا متحدان خود را تنها می‌گذارد، گفت: همان‌طور که سید حسن نصرالله بیان کرد، ایران هرگز متحدان خود را تنها نگذاشته است و شاهد موضوع نیز شکست آمریکا در منطقه است.

 

وی بابیان اینکه بعد از فروپاشی شوروی، این آمریکا بود که برنامه‌ریزی کرد تا در افغانستان حضور یافته و ایران را تحت کنترل خود قرار بیاورد، افزود: آمریکا ۲۰ سال در افغانستان بود و هیچ خدمتی نکرد و حتی برای دفاع از افغانستان هزینه‌ای هم پرداخت نکرد و تنها دولت‌های همسوی خود را حفظ می‌کرد. آمریکا همچنین نتوانست در پیکره جامعه جایگاهی به دست بیاورد و همان‌طور که دیدیم طالبان به‌راحتی این کشور را تصرف کرد.

 

کد خبر 1086384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha