وزرای پیشنهادی دولت افرادی انقلابی و جهادی هستند

حجت‌الاسلام حافظ نیا به معرفی وزاری کابینه دولت از سوی دکتر رییسی اشاره کرد و گفت: عمده افراد معرفی شده برای کابینه؛ انقلابی، جهادی و با روحیه مردمی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت‌الاسلام «کاظم حافظ نیا» در خطبه‌های این هفته آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهرستان به وضعیت بیماری کووید ۱۹ در کشور اشاره کرد و افزود: کادر بهداشت و درمان در مبارزه با بیماری کرونا ویروس خسته شده‌اند.

 

امام جمعه بندر آستارا با بیان‌اینکه برخی کمبود امکانات‌ و تجهیزات، مانع مداوا قرار گرفتن این حجم از بیماران کرونایی در بیمارستان می‌شود، افزود: ستاد نماز جمعه بندر آستارا آماده هرگونه کمک‌رسانی به کادر بهداشت و درمان است.

 

وی به عزاداری‌های مردم کشورمان در دهه اول ماه محرم اشاره کرد و گفت: ان‌شاء‌الله عزاداری‌های دوستداران و عاشقان اهل‌بیت(ع) مورد قبول درگاه خداوند واقع شود.

 

حجت‌الاسلام حافظ نیا گفت: عموم عزاداری‌ها و برنامه‌های دهه اول محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد که این خود جای قدردانی از عزاداران و هیئت‌ها دارد.

 

خطیب نماز جمعه بندر آستارا با اشاره به اینکه در آستانه بزرگداشت هفته دولت قرار داریم، اضافه‌کرد: دولت سیزدهم میراث‌دار یک دولت فرسوده و کم‌کار است.

 

وی با بیان‌اینکه دولت گذشته فرصت هشت ساله‌ای که در اختیار داشت نتوانست نیروسازی و از آن برای حل مشکلات مردم و کشور استفاده کند، افزود: این مسئله، کار را برای دولت آیت‌الله رییسی بسیار سخت کرده است.

 

حجت‌الاسلام حافظ نیا به معرفی وزاری کابینه دولت از سوی دکتر رییسی اشاره کرد و گفت: عمده افراد معرفی شده برای کابینه؛ انقلابی، جهادی و با روحیه مردمی هستند.

 

امام جمعه بندر آستارا ادامه داد: با انتخابی که دکتر رییسی در تشکیل کابینه انجام داده، دولت سیزدهم در مقایسه با دولت قبل، ۱۰ سال جوان‌تر شده است.

 

حجت‌الاسلام حافظ نیا خاطرنشان‌کرد: تلاش برای جبران کسری بودجه، ثبات در بازار سرمایه و ارز، کنترل گرانی و تورم افسارگسیخته و مبارزه جدی با ویروس کووید ۱۹ ازجمله برنامه‌های دولت سیزدهم در تحقق گام دوم انقلاب مطابق با منویات مقام معظم رهبری است. 

کد خبر 1086401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha