مهم ترین نتیجه تشکیل دولت مردمی و تحول گرا شکل گیری امید در جامعه است

حجت الاسلام یحیی احمدی زاده گفت: مهم ترین نتیجه تشکیل دولت مردمی و تحول گرا شکل گیری امید در جامعه و میدوار شدن مردم به آینده است پس باید دولت در بین مردم اعتماد سازی کند و شعار ما می توانیم نیز محقق شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۲۹ مرداد حجت الاسلام «یحیی احمدی زاده» در خطبه های نماز جمعه قلعه گنج، ضمن عرض تسلیت شهادت  سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش، گفت: حضرت علی (ع) از رسول خدا (ص) نقل می کند که حضرت فرمود؛ نشانه های انسان مومن و متقی ۱۰ صفت است و اولین آن صفت تفکر است، یعنی این که انسان مومن قبل از هر چیز و هر عملی اول باید فکر کرده و سپس عمل کند.


امام جمعه موقت قلعه گنج افزود: بهترین اعمال انسان مومن و متقی این که اهل فکر باشد، یک ساعت فکر کردن بهتر از هفتاد سال عبادت است.


وی بیان کرد: از دیگر صفات انسان متقی اهل ذکر دائم، عبادتش از روی علم و آگاهی، داری حلم و بردباری، گفتگوی زیبا، برخورد کریمانه با مردم، داشتن سعه صدر، اهل تواضع، نخندیدن با صدای بلند و بحث علمی در جلسات است.


حجت الاسلام احمدی زاده ابراز کرد: در آستانه هفته دولت هستیم، سلام و‌درود می فرستیم به  ۲ یار دیرین امام خمینی (ره) اسوه های علم و تقوی شهیدان والا مقام رجایی و باهنر که نمونه ای از دولتمردان مردمی و با اخلاص بودند و همچنین این هفته را خدمت دولتمردان و رئیس جمهوری منتخب مردم حجت الاسلام رئیسی تبریک عرض می کنیم.


خطیب موقت جمعه قلعه گنج با اشاره به سخنان رهبر حکیم انقلاب اسلامی خطاب به دولت جدید، خاطرنشان کرد: این دولت باید چند ویژگی منحصر از جمله با ایمان، جوان و با نشاط و کار بلد باشد و با این سه ویژگی برای درمان دردهای مزمن جامعه راه علاج پیدا کند.


وی تصریح کرد: مهم ترین نتیجه تشکیل دولت مردمی و تحول گرا شکل گیری امید در جامعه و امیدوار شدن مردم به آینده است پس باید دولت در بین مردم اعتماد سازی کند و شعار ما می توانیم باید محقق شود و لازمه انجام این کارها این است که این حرکت ها بر مبنای گام دوم انقلاب باشد.


حجت الاسلام احمدی زاده اظهار کرد: مسجد اهمیت خاصی در جامعه اسلامی دارد و رهبری می فرماید؛ اولین ابتکاری اسلام در آغاز ولادت، احداث بنای مسجد بود و مساجد پیشران حرکت انقلاب اسلامی در شکل گیری و تثبیت آن بودند.


امام جمعه موقت قلعه گنج با اشاره به سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، ابراز کرد: آزادگان افرادی هستند که  اسلام ناب محمدی و حقانیت جمهوری اسلامی ایران را اثبات کردند.


وی در خاتمه به روز مسجد، حرکت اهل بیت امام حسین (ع) به سوی کوفه، دفن شهدای کربلا، ورود اهل بیت (ع) به کوفه، روز شهادت امام سجاد (ع) و فرستادن سرهای مطهر شهدا به سوی شام ا شاره کرد.

کد خبر 1086417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha