نهضت اباعبدالله الحسین(ع) دچار ضعف و پوچی محتوا نشود

حجت الاسلام نکونام مراقبت ازنشر واقعه کربلا را از ارکان ماندگاری نهضت حسینی دانست و گفت: این رکن باید به یک وظیفه همگانی تبدیل شود زیرا امروز دشمنان به دنبال تبدیل واقعه کربلا به سرگرمی هستند لذا نباید نهضت اباعبدالله (ع) دچار ضعف و پوچی محتوا شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (جمعه ۲۹ مرداد) در پیام جمعه، با اشاره به حضور پرشور و حماسی مردم در مراسمات محرم و گرامیداشت روز عاشورا، اظهار داشت: بقاء نهضت کربلا ارکانی دارد که هر کدام از ما باید سهم خود در ماندگاری این نهضت را ادا کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برگزاری مراسمات عزاداری و سخنرانی های تبیین گرانه را از ارکان بقاء نهضت حسینی برشمرد و افزود: الحمدلله شور حسینی با روضه‌خوانی و مداحی و نوحه سرایی و سینه زدن به عنوان یک رکن بقاء نهضت کربلا به خوبی در جامعه اجرا می شود.

 

امام جمعه شهرکرد مراقبت از نشر واقعه کربلا را از دیگر ارکان ماندگاری نهضت حسینی دانست و اظهار کرد: این رکن باید به یک وظیفه همگانی تبدیل شود زیرا امروز دشمنان به دنبال تبدیل واقعه کربلا به شوخی و سرگرمی هستند لذا نباید اجازه دهیم نهضت اباعبدالله دچار ضعف و پوچی محتوا شود.

 

حجت الاسلام نکونام با تأکید بر اینکه بر اساس روایات پیامبر اکرم، تنها کشتی نجات بشریت کشتی اهل بیت(ع) است و جامعه باید به این درک و باور برسد، ادامه داد: با توجه به فرموده پیامبر اگر کسی رستگاری در عالم و سعادت ابدی می خواهد باید در رکاب اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) باشد.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری همراهی با مقاومت را لازمه تبدیل به سبک زندگی حسینی خواند و تصریح کرد: امروز عرصه مقاومت کربلای ماست و دشمنان با ابزار رسانه ها به دنبال تغییر سبک زندگی ما هستند که باید در این راه با بصیرت تمام مقاومت کنیم.

 

خطیب جمعه شهرکرد با بیان اینکه امروز در شرایط سخت کرونایی قرار داریم و باید رعایت دستورالعمل ها جدی تر شود، گفت: خوشبختانه طرح شهید سلیمانی به همت بسیجیان شروع شده و نیازمند همراهی همگانی برای کاهش مخاطرات این بیماری است.

 

حجت الاسلام نکونام با اشاره به ۳۰ مرداد ماه روز جهانی مسجد، بر اهمیت این روز تأکید و اظهار کرد: مساجد باید حیات داشته باشند و پایگاه همگانی و سازندگی در جامعه باشند.

 

نماینده ولی فقیه در استان به آغاز هفته دولت اشاره و خاطرنشان کرد: امیدواریم با شکل گیری دولت جدید امید به جامعه برگردد و دولت بتواند نقش ذاتی خود در پیشرفت کشور را ایفا کند.

 

کد خبر 1086421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha