پیشرفت های امروز کشور مدیون شهادت، مهدویت و پیکره ولایت است

فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با دو بال شهادت و مهدویت و پیکره ولایت به این همه پیشرفت رسیدیم و دشمن علت شکست ناپذیری را در این پیکر با این دو بال می داند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، یادواره ۱۷ شهید دهستان توت نده با محوریت شهید شاخص شهرستان دنا، شهید کاظم عبدالمجیدی همزمان با شام غریبان حسینی با حضور سردار حکمتیان فرماندهی تیپ ۴۸ فتح، فرمانده سپاه شهرستان دنا، رئیس پلیس آگاهی استان سرهنگ بالش‌زر و پرسنل خدوم نظامی و انتظامی، مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

 

این مراسم با استقبال باشکوه مردم و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در روستای توت نده مرکز دهستان توت نده از توابع بخش مرکزی شهرستان دنا برگزار شد.

 

سردار «حسن حکمتیان» در این یادواره با اشاره به نقش بی بدیل و تاثیرگذار جمهوری اسلامی ایران، با تأسی از فرهنگ حسینی در تحولات منطقه و جهان اشاره کرد و گفت: قبل از انقلاب، اسلام فقط در گوشه مساجد بود و بعد از انقلاب جهانی شد.

 

فرمانده تیپ مقتدر و خط شکن ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: اوایل تشکیل نظام، جنگ تحمیلی آغاز شد و از غرب تا جنوب گروهک‌ها دست به ترور زدند و ۱۷ هزار شهید ترور داریم.

 

وی افزود: در جنگ هشت ساله دفاع مقدس ۳۵ کشور با صدام همکاری کردند ولی به لطف الهی پیروز میدان بودیم.

 

حکمتیان خاطرنشان کرد: با دو بال شهادت، مهدویت و پیکره ولایت به این همه پیشرفت رسیدیم و دشمن علت شکست ناپذیری را در این پیکر با این دو بال می داند.

 

فرمانده تیپ مقتدر و خط شکن ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اذعان داشت: به مسیر ادامه می دهیم تا ان شاءالله در قدس همراه با ولایت پشت سر امام زمان (عج) نماز بخوانیم.

 

گفتنی است این یادواره باشکوه با اجرای تشییع نمادین تابوت شهید، دکلمه‌خوانی شهدایی، سرودن اشعار لری در رثای سالار شهیدان، نوحه‌سرایی و سینه‌زنی در سوگ حضرت سیدالشهدا (ع) و مصائب حضرت زینب کبری (س) و همچنین تجلیل از خانواده‌های شهدا به پایان رسید.

 

کد خبر 1086472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha