تیم بهداشت محیط و حرفه ای، اصناف را رصد می کنند

مدیر شبکه بهداشت و درمان شیروان گفت: تیم بهداشت محیط و حرفه ای شیروان اصناف شهرستان را رصد می کنند.

«سیده معصومه هاشمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: با آغاز هفتمین مانور مشترک واحد مهندسی بهداشت محیط و حرفه ای و داوطلبان بسیجی با همکاری دادستان و اماکن، ۱۰ تیم بهداشتی، اصناف را نظارت می کنند.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان شیروان عنوان کرد: این مانور در قالب ۱۰  تیم دو یا سه نفره و با حضور ۱۲ نیروی بهداشت محیط و حرفه ای و ۱۶ نیروی بسیج در سطح شهر اجرا شده و در حال فعالیت است.

 

هاشمی خاطرنشان کرد: در اولین روز اعلام محدودیت ها در گروه مشاغل یک، ۳۳۷ بازدید و چک لیست تکمیل شد و به سایر گروه های شغلی نیز به خاطر رعایت نکردن محدودیت ها، تذکر داده شد.

 

وی اضافه کرد: همچنین در این مانور از سطح ۲۲ مسجد شهر بازدید به عمل آمد و نظارت بر رعایت پروتکل ها، زدن ماسک و عدم پذیرایی در داخل مسجد و انجام مراسم در فضای باز با رعایت فاصله گذاری صورت گرفت.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان شیروان تصریح کرد: در این مانور که با حضور رییس اوقاف بود در روستاها نیز همکاران با جدیت نظارت های پیشگیرانه خود را اعمال می کنند.

 

به گفته هاشمی طی روزهای اخیر چهار واحد صنفی آرایشگاه زنانه در این شهرستان به علت رعایت نکردن محدودیت های اعلامی از سوی ستاد ملی کرونا پلمب شد.

 

شهرستان شیروان چهار هزار و ۵۰۰ واحد صنفی دارد.

 

 

کد خبر 1086522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha