بررسی طرح الحاق شهر صنعتی سپیدرود به منطقه آزاد/ موانع سرمایه‌گذاری برداشته می‌شود

کوچکی‌نژاد از بررسی طرح الحاق شهر صنعتی سپیدرود به منطقه آزاد در مجلس و شورای نگهبان خبر داد و گفت: در صورت تحقق این امر که به شدت پیگیر آن هستیم، موانع سرمایه‌گذاری برداشته می‌شود.

«جبار کوچکی‌نژاد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، در پاسخ به این پرسش که برای رفع مشکلات مسیر سرمایه‌گذاری حوزه صنعت مرکز استان گیلان چه اقداماتی تاکنون در کنار نمایندگان شهرستان انجام شده است اظهار داشت: اخیرا معاون وزیر در شرکت شهرک‌های صنعتی به گیلان سفر کرد و در همین راستا بازدیدی از مرکز استان داشت.

 

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس با بیان اینکه پیگیری‌های لازم برای آماده‌سازی شهرک صنعتی خمام و شهرک صنعتی لشت‌نشا در حال انجام است عنوان کرد:‌ در کنار تمام این اقدامات، طرحی را هم در مجلس مورد پیگیری و رایزنی قرار دادیم تا به موجب آن شهر صنعتی سپیدرود را جزو منطقه آزاد قرار دهیم.

 

کوچکی‌نژاد با تاکید بر اینکه الحاق شهر صنعتی سپیدرود به منطقه آزاد فواید بسیار زیادی دارد تصریح کرد: اگر این اقدام تحقق پیدا کند روی حجم سرمایه‌گذاری در منطقه اثرگذار خواهد بود ‌زیرا منطقه آزاد مشوق‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری دارد و سرمایه‌گذاران منتظرند که اگر این مورد اعلام شود سریع ورود کنند.

 

عضو مجمع نمایندگان گیلان از بررسی طرح الحاق شهر صنعتی سپیدرود به منطقه آزاد در شورای نگهبان خبر داد و با اشاره به استمرار پیگیری‌های وی برای حل و فصل موانع آن ابراز داشت: بسیاری از شرکت‌های بزرگ که هم‌اینک در حال توسعه فعالیت خود هستند مثل فولاد گیلان را به شدت پیگیریم که موانع سرمایه‌گذاری آن‌ها حل و فصل شود.

 

کوچکی‌نژاد کمک به صنایع بزرگ استان گیلان در راستای تحقق شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها را یکی از رویکردهای اساسی که به شدت توسط وی پیگیری می‌شود اعلام کرد و یادآور شد: توسعه مجموعه دخانیات گیلان هم از دیگر مواردی است که پیگیر آن هستیم و تلاش ما این است که کل واحدهای صنعتی گیلان به ویژه مرکز استان را مورد حمایت قرار دهیم.

 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تاکید بر اینکه فراهم ساختن بستر لازم برای فعالیت هر چه بیشتر بخش خصوصی همواره در دستور کار قرار داشته و دارد، خاطرنشان کرد: گیلان ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد که امیدواریم با روی کار آمدن دولت جهادی و با همراهی مجلس و سایر دستگاه‌ها بتوانیم در بخش سرمایه‌گذاری رونق لازم را به وجود آوریم.

 

کد خبر 1086610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha