جشن پایان بیسوادی سال 91 در جویبار برگزار می شود

مدیر آموزش و پرورش جویبار با اشاره به اینکه میزان باسوادی مردم این شهرستان در سال57، 48 درصد بود، از برگزاری جشن پایان بیسوادی در این شهرستان در سال 91 خبر داد.

عبدالوحید رنجبر، مدیر آموزش و پرورش جویبار، با اشاره به اینکه میزان باسوادی مردم این شهرستان در سال57 ، 48 درصد بود، به خبرنگار شبستان از مازندران گفت: طرح پالایش شناسایی افراد بیسواد گروه هدف به منظور ریشه‌ کنی بیسوادی گروه سنی 10 تا 49 سال در این شهرستان اجرا شده که در این طرح 500 نفر از افراد بیسواد گروه هدف شناسایی شدند.

 

وی از برگزاری جشن پایان بیسوادی تا پایان سال 91 در شهرستان جویبار خبر داد و افزود: برای ریشه‌ کن کردن بیسوادی 500 نفر از آموزشیاران 71 کلاس درس به صورت فرد به فرد و کلاس های تکمیلی را در سطح شهر و روستاهای این شهر‌ستان تشکیل دادند.

رنحبر با اشاره به برگزاری 55 کلاس تکمیلی سوادآموزی، تصریح کرد: از 35 آموزشیار نهضت سواد‌آموزی شهرستان جویبار 23 نفرجذب آموزش و پرورش شدند و بقیه به سواد‌آموزی مشغول هستند.
 

مدیر آموزش و پرورش جویبار بیان کرد: برخی افراد در این شهرستان که در این کلاس ها شرکت کردند، توانستند در مقاطع مختلف ادامه تحصیل دهند به طوریکه تاکنون سه نفر در این شهرستان موفق شدند در مقطع کارشناسی فارغ‌ التحصیل شوند.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 108663

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha