حماس: مسجدالاقصی خط قرمز ماست و ما برای دفاع آماده ایم

جنبش حماس در پنجاه و دومین سالگرد آتش کشیدن مسجدالاقصی تاکید کرد که مسجدالاقصی خط قرمز ماست و نیروهای مقاومت و مردم فلسطین آماده هر گونه مقابله با تجاوزات صهیونیست ها هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «اسپوتینک عربی»، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به مناسبت پنجاه و دومین سالروز آتش کشیدن مسجدالاقصی توسط صهیونیست ها، گفت: مسجدالاقصی خط قرمز ماست و هر گونه تجاوز و تعدی علیه آن، با پاسخ قاطع ملت و مقاومت فلسطین همراه خواهد بود.

 

حماس تاکید کرد: نبرد شمشیر قدس پایان نیافته و مقاومت فلسطین هر لحظه آماده پاسخ‌گویی به تجاوزات دشمن علیه مسجد الاقصی است.

 

حماس اعلام کرد که ملت فلسطین در غزه در حمایت از مسجد الاقصی و قدس شریف درسی به اشغالگران صهیونیست داد که هرگز آن را فراموش نخواهند کرد.

 

همچنین حماس در ادامه از ملت فلسطین خواست به حفاظت از مسجدالاقصی ادامه دهند و جلوی هر گونه حملات و توطئه های صهیونیست ها را بگیرند.

 

حماس بر تقویت تمامی اشکال مقاومت اعم از اسلحه و حضور در مناطق تحت نظر اشغالگران تاکید کرد و گفت: عملیات عادی سازی روابط را نمی پذیریم.

 

حماس در پایان تاکید کرد:  آتش برافروخته در محوطه‌ های مسجد الاقصی در سال 1969 سرآغاز طرح شوم دشمن برای یهودی‌ سازی قدس و مسجد الاقصی، تخریب خانه‌ های فلسطینیان و کوچاندن آنان از این شهر به منظور سیطره نهایی بر این مسجد و ساخت معبد کذایی یهود بر روی خرابه‌ های آن بود و این اقدام ادامه دارد و مقاومت همچنان ایستادگی خواهد کرد.

کد خبر 1086846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha