توزیع بسته های معیشتی همزمان با ایام محرم توسط کانون کانون حسنی یزد

جعفرنیا با اشاره به برنامه های کانون در ایام محرم گفت: همزمان با ایام سوگواری سالا شهیدان بسته های معیشتی در بین نیازمندان توزیع شد.

معصومه جعفرنیا، مسئول کانون حسنی یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش گفت: ایام محرم فرصتی برای شناخت اهداف عالی اسلام است که در قالب ایثار و شهادت و فداکاری از سید الشهدا (ع) و خاندان مطهرش به ما رسیده است.

وی افزود: به این مناسبت کانون فرهنگی هنری حسنی برنامه های مختلفی را در این ایام دنبال می کند که مراسم های عزاداری، توزیع نذری، توزیع بسته های معیشتی و ... از جمله این برنامه ها است.

جعفرنیا ادامه داد: اگرچه به واسطه شیوع ویروس کرونا شاهد تغییرات زیادی در برنامه ها بودیم اما ما سعی کردیم تمامی برنامه های خود را با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام دهیم.

مسئول کانون حسنی یزد ادامه داد: در این دهه اول محرم برنامه های کانون در قالب های مختلف دنبال شد که توزیع بسته های معیشتی از جمله این برنامه ها بود که با حمایت های خیرین و کمک های مردمی این امر دنبال شد.

جعفر نیا گفت: در این مرحله از توزیع بسته های معیشتی میزان 400 کیلو برنج، 80 بطری روغن مایع، 500 کیلوگرم خیارسبز محلی، 150 کیلو گرم کدو سبز در بین نیازمندان توزیع شد که خوشبختانه مورد توجه مردم نیز قرار گرفت.

وی ادامه داد: ما سعی کرده ایم با حمایت های خیرین در جهت کمک به محرومان گام برداریم و امیدواریم بتوانیم در مراحل مختلف نیز این حمایت ها را داشته باشیم.

 

کد خبر 1086865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha