طرح احیای پایگاه‌های مقاومت بسیج در مساجد یک اولویت بسیار مهم است

کریم‌پور گفت: طرح احیای پایگاه‌های مقاومت بسیج در مساجد از اولویت‌های بسیار مهم است و باید توجه ویژه‌ای به این پایگاه‌ها شود تا اهداف خود را به خوبی دنبال کنند.

«احسان کریم‌پور» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با گرامیداشت روز جهانی مسجد اظهار کرد: در سندی که راهبردهای بسیج در آن تدوین و به تائید مقام معظم رهبری رسیده، یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها تقویت مساجد و بحث‌های فرهنگی و تربیتی بوده و رهبر انقلاب نیز در سخنرانی خود خطاب به بسیجیان هم فرمودند که ارتباط خود را با مساجد تقویت کنید.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک افزود: بسیج مدرسه انسان‌سازی است و این امر محقق نمی‌شود مگر اینکه در یک مکان مقدس و پاک همچون مسجد صورت گیرد.

 

وی اذعان کرد: محور اصلی بسیج در ۲ سال گذشته مسجد محوری بوده، به شکلی که تمام فعالیت بسیجیان در مقابله با ویروس کرونا تا کمک به سیل‌زدگان و در حوزه صندوق‌های قرض‌الحسنه و گشت‌های رضویون با محور مساجد بوده است‌.

 

کریم‌پور با بیان اینکه مساجد باید جلودار فعالیت‌ها برای رسیدن به اهداف جمهوری اسلامی باشند تصریح کرد: لازم است پایگاه‌های مقاومت بسیج با نقش‌آفرینی در مساجد و محلات بتوانند اثرات مثبت خود را در محلات ایفا کنند.

 

وی با اشاره به اینکه ضرورت دارد به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم تا بسیج بتواند فعالیت اثربخش خود را داشته باشد و به کارکرد اصلی مساجد در محلات هم کمک کند ادامه داد: بسیج رسالت سنگینی در جمهوری اسلامی و نظام انقلابی عهده‌دار است که باید بتواند در تمام امور نقش خود را ایفا کند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با بیان اینکه طرح احیای پایگاه‌های مقاومت بسیج در مساجد از اولویت‌های بسیار مهم است و باید توجه ویژه‌ای به این پایگاه‌ها شود تا اهداف خود را به خوبی دنبال کنند بیان کرد: احیای پایگاه‌های بسیج، احیای مساجد را به دنبال دارد.

 

وی خاطر نشان کرد: با قرارگیری پایگاه‌های بسیج در مساجد می‌توان قرارگاه محله تشکیل داد و در بخش‌های گوناگونی فعالیت کرد که مردم هم می‌توانند در این خصوص فعالیت‌های مثبت و اثربخشی داشته باشند.

 

کد خبر 1086924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha