​ورود ۵۰  دستگاه ونتیلاتور جدید به گلستان / کاهش ۴۵ درصدی تردد گلستان در تعطیلی ۶ روزه

حق شناس گفت: براساس مصوبه سفر رئیس کمیسیون درمان و بهداشت مجلس شورای اسلامی حدود ۵۰ دستگاه ونتیلاتور به ظرفیت گلستان افزوده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» ظهر امروز (یکشنبه 31 مرداد) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: از همه هیئت هایی که پروتکل های بهداشتی را رعایت کردند تشکر می کنم.

 

استاندار گلستان ادامه داد: سازمان تبلیغات و دیگر نهادها کمک کردند که هیئت های مذهبی پروتکل های بهداشتی را رعایت کردند و نظارت بر برگزاری سوگواره های حسینی داشتند.

 

حق شناس ضمن گرامیداشت روز پزشک متذکر شد: اگر مجاهدت و تلاش بی شائبه پزشکان نبود با عوارض بیشتری در اپیدمی کرونا رو به رو بودیم.

 

وی به اتمام تعطیلات و محدودیت های کرونایی برای ورودی و خروجی استان اشاره کرد و افزود: نظارت بر محدودیت های تردد در این دوره بهتر از دوره های گذشته انجام شد و 45 درصد کاهش تردد نسبت به تعطیلات مشابه داشتیم.

 

این مقام مسئول متذکر شد: اگر این محدودیت ها اعمال نمی شد بیش از 25 درصد بر حجم تردد در این روزهای تعطیل در استان افزوده می شد.

 

حق شناس یادآور شد: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا از فردا دوشنبه ساعت کاری به روال عادی بر می گردد و پنجشنبه ها دیگر تعطیل نخواهد بود.

 

وی افزود: بنا است وزارت بهداشت با اصناف دستورالعملی تدوین کنند که پاساژها به چه شکلی باز شود و همچنان تجمعات ممنوع است.

 

استاندار گلستان به سفر روز گذشته کمیسیون بهداشت و درمان و معاون درمان وزارت بهداشت اشاره کرد و گفت: در دو ماهه گذشته 50 دستگاه ونتیلاتور وارد شد و در جمع بندی سفر روز گذشته نزدیک به 50 دستگاه ونتیلاتور وارد استان می شود و بنا شد بازنگری بر بیمارستان های قدیمی استان از نظر تاسیسات صورت بگیرد.

 

 

کد خبر 1086963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha