ترویج آموزه های تمدن ساز رضوی موجب تحقق آرمانشهر رضوی می شود

انصاری گفت: یادگیری، تبلیغ و ترویج آموزه های تمدن ساز رضوی تکلیفی برای تمام افرادی است که در پی تحقق آرمانشهر رضوی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مجید انصاری»، امروز (یکشنبه 31 مرداد) با اشاره به اهمیت مشارکت در جشنواره کتابخوانی «رضوی» گفت: از شاخص های تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، ترویج معارف رضوی است.

نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی افزود: از مردم ممسنی و رستم خواستار مشارکت حداکثری در جشنواره کتابخوانی «رضوی» هستیم.

وی اضافه کرد: یادگیری، تبلیغ و ترویج آموزه های تمدن ساز رضوی تکلیفی برای تمام افرادی است که در پی تحقق آرمانشهر رضوی هستند.

انصاری با اشاره به سخنان امام رضا (ع) در مورد علوم اسلامی بیان کرد: امام رضا (ع) فرموده اند که اگر علوم ما به مردم یاد داده شود و  اگر مردم، زیبایی های گفتار ما را می دانستند از ما پیروی می کردند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری نیز معتقدند که بهترین و والاترین شیوه بهره ‌مندی از ساعات و لحظات گرانبهای زندگی، مطالعه و انس با کتاب است و نیکوتر آنکه این مطالعه برای شناخت هرچه بیشتر سیره اخلاقی و عملی اهل‌ بیت (ع) باشد.

انصاری با قدردانی از متولیان و دست اندرکاران برگزاری یازدهمین دوره جشنواره کشوری کتابخوانی «رضوی» گفت: کتابخوانی و شرکت در این جشنواره در بحران کرونا که باعث شده بیشترین وقت مردم و خانوده ها در خانه گذرانده شود، فرصت مناسبی برای بهره مندی آموزه ها و معارف زندگی ساز رضوی است.

کد خبر 1086986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha