اجرای طرح ملی «مهر، بانی می خواهد» در جهرم

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان جهرم از اجرای طرح ملی «مهر، بانی می خواهد» با هدف حمایت از دانش آموزان محروم شهرستان جهرم و ترويج فرهنگ نيكوكاري در ميان اعضای سازمان جوانان هلال احمر خبر داد.

«رامین جعفرنژاد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به نیازهای دانش آموزان و مدارس مناطق کمتر برخوردار از جمله كيف و جعبه كمک های اوليه، لوازم التحریر، بازی های رومیزی و فکری و همچنین لوازم ورزشی، از مردم شهرستان خواست تا دانش آموزان این مناطق را در سال تحصیلی پیش رو همیاری و همراهی کنند.

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان جهرم افزود: افزایش حمایت از دانش‌آموزان محروم با بهره‌گیری از مسئولیت اجتماعی شرکت و ترویج فرهنگ نیکوکاری در بین اعضای داوطلب و جوان از دیگر اهداف این طرح است که به همت داوطلبان جوان عضو سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر در سراسر کشور اجرا می شود.

 

وی بیان کرد: خیراندیشان می توانند کمک های خود را به مرکز اداری جمعیت هلال احمر واقع در بولوار «مطهری»، روبه روی شرکت «توران گاز» و کانون جوانان هلال احمر به آدرس میدان «هلال احمر»، درمانگاه هلال احمر تحویل دهند.

 

جعفرنژاد خاطرنشان کرد: همچنین برای دریافت کمک‌های نقدی، خرید با تخفیف و اهدای اقلام یاد شده فروشگاه کالای پزشکی واقع در بولوار «معلم» و لوازم التحریر واقع در بولوار جانبازان غربی نبش کوچه کوچه 15 در نظر گرفته شده است.

کد خبر 1086987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha