​ایجاد شورای راهبردی دفاعی زیستی در گلستان

ملک شاهکوهی از تشکیل شورای راهبردی دفاعی زیستی در سطح استان گلستان برای کنترل اپیدمی کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سردار «علی ملک شاهکوهی » ظهر امروز (یکشنبه 31 مرداد) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: به منظور مهار کرونا طرح شهید سلیمانی و امام رضا(علیه السلام) و قرارگاه زیستی را در نظر گرفتیم و از همه کسانی که ما را همراهی کردند تشکر می کنم.

 

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه در سپاه استان در چند روز گذشته جلسه ای برگزار شد و وضعیت را تشریح کردیم، افزود: در مرحله نخست طرح شهید سلیمانی کاهش بسیار خوبی از نظر تعداد بیماران کرونایی در استان رقم خورد.

 

ملک شاهکوهی بابیان اینکه در مرحله نخست طرح شهید سلیمانی بحث تثبیت بیماری کرونا را پیگیری می کردیم، یادآور شد: براساس ابلاغ مقام معظم رهبری به ستاد کل نیروی مسلح با تمام ظرفیت در کنار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار داریم.

 

وی خاطرنشان کرد: در مرحله نخست طرح شهید سلیمانی مشکلاتی وجود داشت که در مرحله دوم طرح شهید سلیمانی که از یک هفته گذشته شروع شده آن را برطرف کردیم.

 

این مقام مسئول متذکر شد: با توجه به طولانی شدن اپیدمی کرونا باید بحث آفندی توجه شود و باید برای مقابله دراز مدت با این ویروس خود را آماده کنیم.

 

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان  بابیان اینکه آمادگی داریم سالن های 9 دی را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دهیم، متذکر شد: یک شورای راهبردی دفاع زیستی در سطح استان در رده استانی و شهرستانی و حتی در سطح روستا شکل گرفته تا بتوانیم اپیدمی کرونا را کنترل کنیم.

 

ملک شاهکوهی متذکر شد: در این مرحله اولویت ما طرح واکسیناسیون، رعایت پروتکل های بهداشتی و اعمال محدودیت و مواسات و کمک های مومنانه است.

 

وی یادآور شد: هدف ما در قرارگاه زیستی این است که بیمار را به سمت بیمارستان نفرستیم، اولویت کشور براساس فرامین مقام معظم رهبری و رئیس جمهور کرونا است و باید به این مسئله اهتمام داشته باشیم.

 

کد خبر 1086989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha