افتتاح ۱۷۰ پروژه عام‌المنفعه هفته دولت در ماسال

پورحضرت گفت: همزمان با هفته دولت ۱۷۰ پروژه عام‌المنفعه با اعتبار ۴۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در ماسال به بهره‌برداری می‌رسد.

«وحید پورحضرت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: این ایام فرصت مغتنمی جهت بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف و تبیین دستاوردهای دولت در شهرستان است.

 

فرماندار ماسال با اشاره به برنامه‌های هفته دولت در شهرستان افزود: همزمان با هفته دولت 170 پروژه عام‌المنفعه با اعتبار 43 میلیارد و 700 میلیون در ماسال به بهره‌برداری می‌رسد.

 

وی گفت: این پروژه‌ها شامل میراث فرهنگی، آسفالت معابر روستایی و شهری اشتغال مدد جویان کمیته امداد و بهزیستی، مسکن محرومین، پروژه‌های آبرسانی  روستایی، برق و آبخیزداری است.

 

پورحضرت با اشاره به لزوم اطلاع رسانی دقیق و شفاف خدمات دولت تصریح کرد: همه مسئولان در بخش‌های آموزشی، فرهنگی، ورزشی، خدماتی و ... باید اقدامات دستگاه‌های خود را به اطلاع مردم برسانند.

 

فرماندار ماسال خاطرنشان کرد: جلب رضایتمندی مردم از مسائل مهم است و هفته دولت فرصتی است که بصورت جدی خدمات دولت به مردم ارائه شود و مسئولان باید تکریم ارباب رجوع را در اولویت قرار دهند.

 

کد خبر 1087004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha