طرح «از عاشورا تا اربعین» با قرائت زیارت عاشورا اجرا می شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: طرح «از عاشورا تا اربعین» با قرائت زیارت عاشورا برای رفع بلا و تعجیل در فرج آقا امام زمان (عج) به همت فعالان کانون های مساجد استان اردبیل اجرا می شود.

 

 

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طرح «از عاشورا تا اربعین» با قرائت زیارت عاشورا برای رفع بلا و تعجیل در فرج آقا امام زمان (عج) به همت فعالان کانون های مساجد استان اردبیل اجرا می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این طرح هر ساله با مشارکت فعالان کانون های مساجد با هدف تعجیل در فرج آقا امام زمان (عج) برگزار می شود.

 

این مقام مسئول یادآور شد: تاکید علما و مراجع برای برگزاری چنین برنامه های مذهبی با هدف رفع بلا ویروس منحوس کرونا از جهان نیز از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

 

سقاء اعلام داشت: فرهنگ قرائت زیارت عاشورا در بین نوجوانان و جوانان به عنوان ادامه دهندگان راه شهدای کربلا ضروری است و باید نسل امروز با فرهنگ ایثار و شهادت آشناتر شوند.

 

وی عنوان کرد: از همه عموم مردم دعوت می شود تا با مشارکت در این طرح معنوی و قرائت زیارت عاشورا تا اربعین برای رفع بلای ویروس منحوس کرونا و تعجیل در فرج امام زمان (عج) دعا کنند.

 

 

 

کد خبر 1087030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha