نماینده ولی فقیه درمازندران خواستار تسریع واکسیناسیون مردم استان شد

نماینده ولی فقیه درمازندران امروز ۳۱ مرداد با حضور در پایگاه واکسیناسیون کرونا در مصلی امام خمینی(ره) ساری ضمن قدردانی از تلاش های علوم پزشکی مازندران برای تامین واکسن این پایگاه، خواستار تسریع روند واکسینه کردن مردم استان در اسرع وقت شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمدباقرمحمدی لائینی» امروز(31مرداد) در حاشیه بازدید از روند واکسیناسیون در مصلی امام خمینی(ره) مرکز مازندران ضمن قدردانی از زحمات کادر درمان و بخش تزریقات که برای واکسیناسیون مردم بسیار زحمت می‌کشندف اظهار کرد: این پایگاه واکسیناسیون برای تسریع امر واکسینه شدن مردم به همت ستادنمازجمعه ساری، سپاه و مرکز بهداشت این شهرستان ایجاد شده است.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران همچنین ضمن قدردانی از تلاش های علوم پزشکی مازندران برای تامین واکسن این پایگاه، ابراز امیدواری کرد با تلاش کارشناسان این دانشگاه سرعت تزریق واکسن کرونا در استان افزایش یابد.

 

وی به کمبود واکسن در این پایگاه واکسیناسیون اشاره و بیان کرد: واکسن محدود است و خیل جمعیت منتظر دریافت واکسن چشم انتظار آمدن واکسن هستند، می طلبد مسئولین بزرگوار امر تهیه واکسن را تسریع کنند .

 

حجت الاسلام محمدی لائینی به اقبال عمومی برای دریافت واکسن کرونا بومی همانند واکسن برکت اشاره کرد و افزود: مشتری واکسن های بومی زیاد است و نشان دهنده این که غیرت و تعصب ملی در مردم ما بالاست و از تولید داخلی حمایت می کنند. به علم و دانش فرزندان این مرز و بوم اعتماد دارند.

 

وی با انتقاد از بالابودن شرط سنی دریافت واکسن کرونا در مازندران، گفت: در برخی استان ها وضعیت قرمز است و شرایط سنی را برداشتند و انتظار می رود در مازندران نیز همه گروه های سنی واکسینه شوند و در مقابل این بیماری بیمه شوند.

کد خبر 1087050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha