۳۸ هزاردوزواکسن کووایران برکت در حال تزریق است

موسوی از تزریق ۳۷ هزارو ۹۰۰ دوزواکسن کوو ایران برکت در خراسان جنوبی خبرداد.

«سید مجتبی موسوی»در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند اظهار داشت: تاکنون37 هزار و900 دوز واکسن کوو ایران برکت تحویل دانشگاه علوم پزشکی بیرجند شده است.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خراسان جنوبی گفت: تزریق این تعداد دوز واکسن کووبرکت با همکاری و تعامل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره ) و وزرات بهداشت در سطح استان با رعایت دستورالعمل های وزارت بهداشت بین بخش درمان، بهداشت و گروه های سنی تعیین شده تزریق می شود.

 

موسوی افزود: از حدود 40 هزار دوز تحویلی واکسن کووایران برکت تاکنون 26 هزار و 705 دوز واکسن به شهروندان استان تزریق شده است.

 

به گفته وی پس از تکمیل خط دوم تولید واکسن تا پایان هفته و به دنبال آن افزایش تولید واکسن کوو ایران برکت و افزایش واردات واکسن به طور قطع در ماههای آینده سهمیه اختصاص یافته به خراسان جنوبی  افزایش خواهد داشت.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خراسان جنوبی تأکید کرد: در راستای محرومیت زدایی و خدمات اجتماعی از زمان شیوع ویروس کرونا تحت عنوان احسان سلامت تا کنون بیش از یکصد هزار پک سلامت شامل ماسک و مواد ضد عفونی نیز به صورت رایگان در استان توزیع شده است.

 

وی با اشاره به توزیع ٣٠٠هزار ماسک رایگان در استان یادآور شد: 953 هزار و 550 ماسک ارزان قیمّت و مواد ضد عفونی از طریق سایت پ(hastinja.ir)  در سطح استان توزیع شده است.

 

 

کد خبر 1087074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha